Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم روز سه‌شنبه در سی و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم، گفت: در جلسه‌های متعدد کارشناسی سعی کردیم در سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان قم در حوزه اقتصادی در زمینه تامین منابع، صدور مجوز‌ها و اعطای اختیارات به استان بسته‌هایی تعیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم عنوان کرد: رقم تامین منابع بعد از ۲ جلسه در نهاد ریاست جمهوری با حضور استاندار و معاونان، وزیران و مدیران بانک‌ها و دستگاه‌ها برگزار شد و توافقات خوبی صورت گرفت که در سفر رئیس جمهوری اعلام خواهد شد.

او ادامه داد: بسته دوم نیز در حوزه اختیارات و مجوز‌ها بود که پیشنهاد‌ها و راهکار‌هایی ارائه کردیم؛ این بسته شامل ۶۵ مورد است که فرصت بازنگری نیز داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بیان کرد: بسته سوم نیز طرح‌هایی بود که در استان مشکل دارند و قابل حل نیست که تصمیم‌ها باید در مرکز اتخاذ شود.

غضنفری تصریح کرد: به گفته همکاران کارشناسان نهاد ریاست جمهوری، پیشنهاد‌ها جامع و پخته‌ای از سوی مدیران استان قم ارائه شد که از همه مدیران و کارشناسان تقدیر می‌کنم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تاکید کرد: همه مدیران آمادگی داشته باشند در راستای ضرورت پیگیری امور، در سفر با وزرا به شهرستان‌ها و بخش‌های استان مطالب را در سطح استان ارائه دهند.

غضنفری افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به مشکلات حوزه‌های مختلف، پیشنهاد‌ها و راهکار‌ها حساس باشند و جمع‌بندی کنند و با دست پر به استقبال اعصای هیات دولت برویم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ابراز امیدواری کرد: خروجی سفر هیات دولت به قم همراه با اقدامات مثبت باشد تا تحول چشم‌گیری در حوزه اقتصادی استان صورت گیرد.

او تاکید کرد: بخش دولتی و خصوصی هماهنگی خاصی داشته باشند تا از سفر، خیروبرکت به استان برسد.

غضنفری در ادامه گفت: مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی نسبت به مصوباتی که در بازدید‌ها و برخواسته از قول استاندار است، حساسیت و پیگیری ویژه داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم همچنین با بیان این‌که حمایت از واحد‌های تولیدی بستگی به اقدامات و آثار مثبت آن واحد تولیدی در استان دارد، بیان کرد: تمام عزم ما حمایت از واحد تولیدی است، ولی باید بررسی شود خدمات آن واحد در استان موثر است و قانون رعایت شده است یا نه؟

غضنفری با تاکید بر این‌که نباید برای تولید هیچ مانعی ایجاد شود، افزود: عمل به تعهدات قانونی و استعلام از اداره کل محیط زیست ۲ اقدامی است که برای حمایت از واحد‌های تولیدی باید در دستور کار باشد.

فرماندار قم نیز در این جلسه گفت: برخی واحد‌های صنعتی که در محدوده اراضی روستا مستقر شده‌اند، هیچ فایده‌ای جز آلودگی برای روستا‌ها ندارد.

مرتضی حیدری با بیان این‌که این واحد‌ها حتی از نیرو‌های کار روستا هم استفاده نمی‌کنند، اضافه کرد: این واحد‌ها حداقل باید درصدی برای روستا بهره داشته باشد تا مردم هم احساس رضایت کنند.

پیگیری مصوبات جلسه ۲۵ کارگروه در خصوص مشکل رفع تعهد ارزی تعدادی از واحدها، معرفی ۲۰ طرح و واحد صنعتی برای اخذ تسهیلات در گردش به بانک‌های عامل، گزارش تجمیعی کمیته نظارت صنعت، معدن و تجارت بر تسهیلات رونق تولید سال ۱۳۹۹ و پیگیری مصوبات جلسات قبل از جمله مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

ارائه گزارش دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و بانک گردشگری در خصوص ارائه دلایل عدم پرداخت تسهیلات مصوب رونق تولید در بخش گردشگری و ارائه گزارش سازمان جهاد کشاورزی و نظام صنفی کشاورزی استان در خصوص بند خ قانون برنامه ششم توسعه در ارتباط با بدهی معوق واحد‌های کشاورزی نیز از دیگر دستورکار‌های جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم بود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور واحدهای تولیدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم استان قم واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «بسته پیشنهادی» شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت با حضور اسماعیل باستانی به ارایه پیشنهادهایی درباره پادکست ها می پردازد.

همچنین مژده لواسانی مجری برنامه در بخشی هم میزبان منصوره مصطفی زاده نویسنده و فعال حوزه کتاب می شود تا درباره پادکست گفت‌وگو کنند.

آیتم احوالپرسی در این قسمت از برنامه نیز سراغ حسین محجوبی نقاش پیشکسوت و طراح و سازنده پارک ساعی می رود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی و تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

کد خبر 6089197 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو