Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد:در راستای توانمند سازی و آمادگی دانشی و مهارتی کادر پرستاری بیمارستانهای دانشگاهی و غیر دانشگاهی برای فعالیت در بخش های تنفسی کووید و بخش های ویژه و آی سی یو کرونا اقدامات متنوعی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر امیر رضا صالح مقدم خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی تمامی پرستاران شاغل در بخش های گوناگون باید با اصول مراقبت در بخش های تنفسی کرونا آشنا باشند تا در زمان اضطرار، امکان جابجایی پرسنل و به کارگیری آنها در بخش کرونا و به ویژه ای سی یو کرونا فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در این راستا تلاش شد با همکاری متخصصین  بخش های مراقبت ویژه و پرستاران متخصص بخش های کووید کلاس های چهره به چهره اموزشی و رفع اشکال تیم های تنفسی شاغل در بیمارستانها انجام می شود، خاطر نشان کرد:در همه بیمارستانهای اصلی مشهد و شهرستانها که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند، این فرایند صورت پذیرفت و تیم های اموزشی با حضور در بیمارستان در  کلاس های فشرده همه پرستاران را تحت پوشش قرار دادند .

وی ادامه داد: در این جلسات آموزشی آخرین مدل های آموزشی و مهارتی  به پرستاران اموزش داده شد، علاوه براین  ابهامات و سوالات و توصیه های موثر برای بهبود عملکرد پرستاران در بخش های ای سی یو یادآوری شد و آخرین مدل های مراقبتی را نیز با هماهنگی یکدیگر مرور کردند .

دکتر صالح مقدم بیان کرد: برای تقویت این فرایند آموزشی همه پرستاران بیمارستانهای غیر دانشگاهی اعم از تامین اجتماعی،  نیروهای مسلح ، خیریه و خصوصی که مرتبط با بخش های داخلی تنفسی و کرونا و ای سی  یو هستند ، طی دو جلسه تحت آموزش های لازم قرار گرفتند و اساتید با انتقال دستگاه ها به محل اموزش تلاش کردند تا اخرین دستاوردهای مراقبتی و موارد ریز و جزییات مراقبت را با انها در میان بگذارند و  به سوالات انها پاسخ دادند تا سطح اموزش و دانش و مهارتهای همه پرستاران به گونه ای توسعه پیدا کند که در صورت ضرورت امکان انتقال انها به بخش های مراقبت های ویژه میسر باشد.

وی گفت:  تلاش می شود این فرایند آموزشی به سرعت ، مستمر و برنامه ریزی شده ادامه یابد تا همواره همه پرستاران ما در سطح بالایی از آمادگی برای مواجهه با بحران کرونا در پیک های بعدی باشند. انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مشهد دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان پوشش نیروهای مسلح بیماری های مراقبتی همه پرستاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟