Web Analytics Made Easy - Statcounter

پهپادهای تهاجمی نقطه‌زن در دومین روز رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه، اهداف ثابت و متحرک زمینی و دریایی را با موفقیت مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.

به گزارشد ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ دومین روز رزمایش مشترک پیامبر اعظم(ص) ۱۷ سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران از صبح سه شنبه با حضور سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص)، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از فرماندهان و کارشناسان ستاد کل نیروهای مسلح آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رزمایش پهپادهای تهاجمی نقطه‌زن اهداف ثابت و متحرک زمینی و دریایی که براساس سختگیرانه‌ترین سناریوهای رزمایش طراحی شده بودند را با موفقیت مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند و پشتیبانی هوایی توسط بالگردهای تهاجمی با شلیک دقیق به اهداف انجام شد.

تمرین دفاع از سواحل اجرای عملیات‌های دفاع ثابت و متحرک و ضد هلی برن در دومین مرحله از رزمایش مشترک که پیامبر اعظم(ص) ۱۷ به اجرا درآمد.

کد خبر 543462

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پهباد حمله پهبادی پرواز پهباد فرمانده کل سپاه پاسداران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ثابت و متحرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مراسم استقبال از شهید گمنام با حضور پاسداران سپاه شهرستان سواتدکوه با آیین مرثیه سرایی و دعا درکنار پیکر شهید برگزار شد

گفتنی است این شهید والامقام ۲۶ ساله و در عملیات کربلای ۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.که به تازگی تفحص شده است و در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)برای تشییع مردم در شهرهای مازندران امروز وارد استان شد.



دیگر خبرها

  • وزارت خارجه روسیه: ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • تصاویر فوق العاده از حمله پهپادهای تهاجمی روسیه به اهداف نظامی در اوکراین | ویدئو
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • چرا روند کاهش وزن به نقطه «ثابت» می‌رسد؟
  • سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد
  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران