Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: مدیریت شهری تلاش دارد شهر قزوین به پایلوت شهر دوستدار کودک تبدیل شود و در این راستا برنامه راهبردی-عملیاتی پنج ساله شهردوستدار کودک را به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارائه داده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، کیومرث فدائی‌فر در جلسه آنلاین با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اظهار کرد: انتخاب شهر قزوین به عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک با توجه به ظرفیت‌های این شهر، منجر به تقویت تعاملات اجتماعی می‌شود و این شهر می‌تواند محور شهرهای دوستدار کودک ایران باشد و با اقدامات اجرایی درصدد تحقق چشم‌انداز شهر دوستدار کودک قزوین به عنوان شهری شاد، سالم و سرزنده، زیست‌پذیر، ایمن و امن، عادلانه و بدون تبعیض و خانواده محور با کودکان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روند شکل‌گیری دبیرخانه شهر دوستدار کودک از سال ۹۸ و تشکیل کارگروه‌های تخصصی در این راستا، افزود: خوشبختانه از زمان شکل‌گیری دبیرخانه شهر دوستدار کودک قزوین همراهی و تعامل خوبی از سوی مدیریت شهری استانداری، اداره کل آموزش و پرورش، مدیرکل اجتماعی استانداری، شورای شهر صورت گرفته و با این همراهی و تعامل اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک با تاکید بر اینکه شهر قزوین ظرفیت پایلوت شدن را دارد، اضافه کرد: در این راستا مجموعه اقدامات شهرداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور ارسال شده است تا بعد از بررسی تصمیمات لازم اتخاذ شود.

در این جلسه نوید سعیدی رضوانی، مشاور شهر دوستدار کودک به ارائه برنامه راهبردی –عملیاتی پنج ساله شهر دوستدار کودک پرداخت و چشم‌اندازها و اهداف شهر دوستدار کودک را تشریح کرد و در ادامه موسی پژوهان مشاور حوزه امور شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات پرداخت.

کد خبر 543413

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهرداری قزوین قزوین شهر دوستدار کودک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان شهرداری ها و دهیاری شهر دوستدار کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است

شهردار خوی گفت: تمامی افتخارات شهرداری خوی درسطح استانی و کشوری مرهون تلاش‌های تک تک اعضای شورای شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن نصرالله‌پور امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جلسه شورای اسلامی شهر خوی با بیان اینکه تجلی اراده مردم در مدیریت شهری در شوراهای شهر تبلور می‌یابد، اظهار کرد: امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که در بیشتر حوزه‌های شهری گام‌های خوب و موثری جهت رفاه حال مردم برداشته‌ایم.

وی با اشاره به مسیر گشایی‌ها، نهضت آسفالت معابر و نیز کمربندی شهید سلیمانی افزود: در طول تاریخ شهرداری این حجم از مسیرگشایی‌ها بی‌بدیل بوده و مسیرگشایی خیابان شیخ نوایی تا جاده قطور نمود اقدامات زیرساختی شهرداری است.

شهردار خوی در ادامه با اشاره به معدود سیاه‌نمایی‌های رسانه‌ای در مورد عملکرد شورا و شهرداری گفت: امروزه شهرداری در جایگاهی قرار دارد که مدیران شهری و شوراهای شهر با فراغ بال پاسخگوی مطالبات مردمی هستند و در میز خدمت اخیر مدیریت شهری این امر بر همگان ثابت شد و تمامی اقدامات مجموعه شهرداری با اراده و حمایت قاطعانه اعضای شورای شهر محقق شده است و نمود ادعای ما کسب عناوین مختلف استانی و ملی برای شهر ما خوی است.

نصرالله‌پور در خاتمه با مخاطب قرار دادن اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر در جلسه شورا تصریح کرد: عملکرد شهرداری خوی در اکثر حوزه‌ها و به خصوص عمرانی و فرهنگی با کلانشهرهایی نظیر تبریز، اصفهان و ارومیه قابل مقایسه است، چرا که معتقدم همکارانم در شهرداری و شورای شهر با تمام توان در مسیر موفقیت و سربلندی شهر خوی قدم برمی‌دارند.

کد خبر 749189

دیگر خبرها

  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود