Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@14:46:55 GMT

صدری: قهرمانی ششم وعده من به هواداران است

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۰۶۲۷

صدری: قهرمانی ششم وعده من به هواداران است

به گزارش ایرنا، نشست خبری «سیدمجید صدری» با اصحاب رسانه امروز (سه‌شنبه) در محل هتل آزادی تهران برگزار شد و وی درباره مسائل مختلف اقتصادی، ورزشی و مدیریتی باشگاه صحبت‌هایی را مطرح کرد. 

صدری با اشاره به پرداخت بدهی گابریل‌ کالدرون و خواکین سرمربی و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: یکسال است که در پرسپولیس فعالیت دارم و در این مدت فراز و نشیب‌های زیادی تجربه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برای آینده برنامه زیادی داریم. اولین قول به هواداران کسب ششمین قهرمانی متوالی است و امیدوارم با کمک این هواداران زیرساخت مالی باشگاه درست شود. یکی از دغدغه‌ها همواره مسائل مالی است. با کمک هواداران به طور قطع این‌ مشکل را حل می‌کنیم و در این مسیر باید از ظرفیت باشگاه برای درآمدزایی استفاده کنیم. هواداران هم کمک زیادی در این زمینه می‌توانند داشته باشند. فضای مجازی، تبلیغات محیطی، پخش بازی‌ها از جمله مواردی است که می‌شود با ابزار آن، برای این باشگاه درآمدزایی کرد.

وی با اشاره به حمایت خود از کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: کادر فنی در ۲ سال گذشته خوب کار کرده است و نباید دغدغه داشته باشد. تلاش داریم، کادر فنی بدون دغدغه کار تیم را پیش ببرد. امیدواریم قهرمانی‌ها تداوم داشته باشد. می‌دانیم پرسپولیس پر هوادارترین تیم آسیا است و باید این را در همه حوزه‌ها نشان دهیم. پرسپولیس ۵ دوره قهرمان لیگ شده و امیدواریم در لیگ قهرمانان آسیا نیز قهرمان شود. 

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در ورزش گفت: پرسپولیس در بخش قهرمانی عملکرد بی‌نظیری دارد اما این تمام کار نیست، باشگاه باید از نظر اخلاق و فرهنگ هم اول باشد. این میسر نمی‌شود جز با همدلی. راهبرد مجموعه مدیریتی باشگاه بر این است تا برای رسیدن به موفقیت از همه حوزه‌ها استفاده کنیم. یکی از موارد این است که مشکلات را با تعامل حل کنیم. هیچ وقت دنبال دعوا و مشاجره نیستیم بلکه دنبال تعامل هستیم، اما اجازه نمی‌دهیم حق باشگاه ضایع شود. امیدواریم در فصل جاری به اهدافمان برسیم.

با کمک سجادی پول کالدرون تهیه شد

صدری در ادامه این نشست گفت: برای آغاز کار از گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس شروع می‌کنیم . قرارداد کالدرون تیرماه ۹۸ به امضا رسید قراردادی که از مجموع ۷۵۴ هزار دلار حدود ۳۰۰ هزار دلار به او پرداخت شده است و باید پول او و دستیارش را پرداخت می‌کردیم. 

وی اضافه کرد: هر فصل ۸۵۰ هزار دلار قرارداد کالدرون بود که ۳۰۰ هزار دلار هنگام امضا قرار داد پرداخت شده و در ادامه باید ۳۰۰ هزار دلار در نیم فصل و ۲۵۰ هزار دلار در پایان فصل به او پرداخت می‌شد. به نظرم دستگاه‌های نظارتی باید روی قراردادها نظارت داشته باشد.براساس گفته رسول پناه با ۱۰۰ هزار دلار این پرونده تمام می‌شد. چرا کاری که می‌شد با ۱۰۰ هزار دلار جمع شود با التماس با ۷۵۰ هزار دلار جمع شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید: حال باید پاسخگوی عملکردم باشم. بگویند به چه دلیل این ۱۰۰ هزار دلار را ندادند. چرا باید بگذارند به جایی برسد که هواداران به ما توهین کنند. ما ایستادیم تا اینکار تمام شود.

صدری افزود: اولین بحث کالدرون تهیه رقم قرارداد وی بود. از زمان سمیعی مدیرعامل قبلی باشگاه به هر دری می‌زدیم تا این ۲۲ میلیارد را تهیه کنیم. هر چه پول هم تهیه می‌شد اولویت ما پول کادر بازیکنان و کارمندان بود که باشگاه نتوانست در آن مقطع این پول را تهیه کند.

وی گفت: تا اینکه «سیدحمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان به ما کمک کرد.  اگر او نبود از کجا این ۲۲ میلیارد را تهیه می‌کردیم؟ وزیر همت کرد. مگر قبلی‌ها نمی‌توانستند این پول را تهیه کنند. با هر زحمتی پول تهیه شد. با کمک وزارت این پرونده را جمع کردیم.

برای طلب کالدرون ارز نیمایی گرفتیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به تنگناهای اقتصادی این مجموعه ورزشی گفت: تمام تلاش این است که هزینه‌ها در این باشگاه کم شود. با کمک وزیر ورزش و جوانان پول تهیه کردیم و وزیر هم برای تهیه ارز نیمایی به بانک مرکزی نامه زد. این اقدام موجب شد تا سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به سود ما شود. پیش از اقدام وزیر ورزش ما دلار را از بازار آزاد تهیه می‌کردیم.

وی ادامه داد: موافقت با پرداخت ارز نیمایی موجب شد تا به جای خرید دلار ۲۹ هزار تومانی دلار ۲۳ هزار تومانی تهیه کنیم. پس از آن از کالدرون و پسرش خواهش کردیم تا به ترکیه بیایند و در چند قسط بدهی پرداخت شود. از طریق صرافی‌ها اقدام کردیم و آنان گفتند اگر شماره حساب ارزی در ترکیه، قطر یا امارات باشد ظرف ۲۴ ساعت پرداخت خواهیم کرد. کالدورن در جواب ما فقط می‌گفت با وکیلم صحبت کنید.

صدری در خصوص پرداخت طلب خواکین مربی اسبق پرسپولیس نیز گفت: من از آقای گرشاسبی خواهش کردم که طلب خواکین را در ایران پرداخت کنیم، چون او با مجموعه فولاد همکاری دارد. اما خواکین گفت که پولش را کامل از کالدرون گرفته است. وکیل کالدرون نیز عنوان می‌کرد تنها در سوییس حساب دارد که در نهایت مجبور بودیم پول را حواله کنیم. تحریم‌ها سختی‌های زیادی را به ما تحمیل کرد. حواله پول نیاز به زمان داشت و در برخی از مواقع تا ۱۰ روز زمان می‌برد.

وی یادآور شد: برای پول کالدرون ابتدا یک ۶۰۰ هزار دلار، بعد یک صدهزار دلار و یک پنجاه هزار دلار حواله کردیم. ۱۵۰هزار دلار به حسابش نشست اما آن ۶۰۰ هزار دلار را بانک مقصد بابتش سوالاتی کرد و جواب سوالات را برای بانک ارسال کردیم. وکیل یک روز گفت که بانک اعلام کرده رابطه کاری مشخص نیست و پول را باید برگردانیم. اگر اسمی از ایران و تحریم آورده می‌شد ۶۰۰ هزار دلار کلا بلاک می‌شد. حدود سه هفته طول کشید دوباره پول به حساب از ایران‌ ما بازگردد. نمی‌توانستیم حساسیت به خرج دهیم چون احتمالش بود کل پول را بلاک کنند. با بدبختی این پول را تهیه کرده بودیم. پس از آن دیگر ریسک نکردیم و یک واحد پولی دیگری را زدیم و خردخرد هم زدیم که مشکلی به وجود نیاید. روز جمعه به من اعلام شد که همه پول به غیر از یک قسمت ۴۵ هزار دلاری نیامده است. برای کالدرون نوشتم و التماس کردم که تایدیه بدهند اما شرمم می‌شود وویس کالدرون را پخش کنم. او به ما توهین می‌کرد. از طرفی به سمت خانوم وکیل رفتیم و گفتیم که این ۴۵ هزار دلار ارسال شده است کاری کنید. وکیلش گفت که موکلش پادشاه او است و بدون اجازه او نمی‌تواند کاری انجام دهد. 

کالدرون به اندازه ۴۵ هزار دلار اعتماد نکرد 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از این گفت و گو درباره پرونده کالدرون می‌گوید: کالدرون  دیشب مدام می‌گفت من ایران را دوست دارم اما آیا این است جواب ما که اندازه ۴۵ هزار دلار هم به ما و هواداران اعتماد نکرد. ما در موضوع کالدرون هیچ کوتاهی نکردیم.

صدری ادامه می‌دهد: سایر پرونده‌ها مانند بودیمیر مهاجم پیشین پرسپولیس است. روزی که من به باشگاه آمدم پنجره باشگاه به خاطر شکایت بازیکن کروات بسته بود.  مجموع قرارداد او برای ۲ فصل ۵۰۰ هزار یورو بود و  سفیر به من گفت او در تیمی بوده که قراردادش پنج هزار یورو است. چرا سالی ۲۵۰ هزار یورو به او بدهیم. او در مجموع سه تا ۱۰ دقیقه برای ما بازی کرد.

وی اضافه کرد: بیایند جواب دهند چرا بازیکنی با ماهی پنج هزار دلار و سالی ۶۰ هزار دلار را سالی ۲۵۰ هزار دلار دادیم. ما ۴۵۰ هزار یورو دادیم که ۳۲ هزار یورو جریمه است. بودیمیر به هیچ تماسی پاسخ نمی‌داد و فقط وکیلش جواب می‌داد. خواستیم او حداقل جریمه را نگیرد. البته پول او را هم من جور کردم. چرا نمی‌آیند جواب بدهند. من با هیچ کدام از مدیران قبلی در ارتباط نبودم. هر کسی باید در مقابل عملکردش پاسخگو باشد، این‌ وظیفه من است و به نهادهای نظارتی اعلام کردم. من حتی قرارداد کارگزاری را برای همه نهادها ارسال کردم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری به قرارداد استوکس مهاجم ایرلندی در بهمن ۹۸ اشاره کرد و گفت:‌  انصاری‌فرد قرارداد را بست. البته ۱۲۰ هزار دلار از قرارداد را کم کردیم. او به خاطر کرونا رفت اما باشگاه رضایت‌نامه داد. هیچکس از این بازیکن راضی نبود، چون عملکردش خوب نبود.

صدری درباره اینکه چرا رسول‌پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس کارت بازی یا آی.تی.سی را صادر کرد؛ توضیح داد: فدراسیون از او سوال کرد مجوز استوکس برای بازی در تیم بعدی صادر شود یا خیر؟ که باشگاه جواب داد صدور کارت بازی بلامانع است. اگر صادر نمی‌شد پرونده به دادگاه عالی ورزش می‌رفت و ما برنده می‌شدیم. آقایان بیایند و توضیح دهند چرا در پرونده استوکس به فیفا شکایت نکردند.

مدیران قبلی توضیح دهند

وی در ادامه افزود: امیرعلی حسینی ۱۰ سال در بخش بین‌الملل باشگاه است. ما حاضریم بانی شویم جلسه بگذاریم عرب، انصاری‌فرد و رسول‌پناه و مدیران قبلی پرسپولیس بیایند و توضیح دهند، اینکه هوادار به باشگاه اعتماد نمی‌کند دلیلش این است. برنامه می‌گذاریم مدیران قبلی بیایند و به هواداران توضیح دهند و یکبار این مسائل برای همیشه برطرف شود. هوادار حق دارد بداند که چه می‌گذرد. شاید در زمان آنها مهم‌تر از موضوع کالدرون موضوع دیگری بوده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس این را هم گفت: اوساگونا مهاجم سابق نیجریه‌ای تیم پرسپولیس در زمان انصاری‌فرد قرارداد بست. باشگاه با بازیکن توافق کرد اما پول را نداد. رای فیفا ۹۶ هزار دلار بود. باشگاه برخی پول‌ها را باید بابت دادرسی بدهد. دوستان که می‌دانستند برنده نیستند چرا هزینه اضافه کردند. حتی ما در پرونده کالدرون می‌توانستیم ۶ ماه زمان را عقب بیاندازیم و ۱۰ هزار دلار بدهیم اما چون بازنده بودیم چرا پرداخت می‌کردیم.

صدری اضافه کرد: قرارداد رادوشوویچ دروازه‌بان پرسپولیس تمام شده بود، چرا باید سالی ۲۵۰ هزار دلار به او بپردازند؟ رفتار رادو با من توهین‌آمیز بود و می‌گوید ۱۹۶ هزار یورو باید بدهید. به او در چند روز گذشته ۵۰ هزار یورو پرداخت کردیم و قرار بود ۳۰ هزار یورو دیگر نیز پرداخت کنیم. قرار شد سایر پرداختی‌های او مانند سایر بازیکنان باشد، که او با ما توافق کرد. حال آن‌روز تا ساعت ۱۹ در دفتر بودیم تا رادو رقم قرارداد خود را از ما دریافت کند که فردای آن روز آمد دریافت کرد و سوار هواپیما شد و رفت.

سجادی نگاه رنگی ندارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران در زمینه همکاری کارگزار با این مجموعه ورزشی گفت: برخی می‌گویند کارگزار باشگاه به دنبال همکاری با سرخ‌پوشان نیست. کارگزار اگر می‌خواست‌ پول ندهد ۲۰ میلیارد را ابتدا نمی‌داد.

صدری در مورد تمدید قرارداد بازیکنان نیز عنوان کرد: با تمام بازیکنان به غیر از ۲ ‌بازیکن تا سه سال دیگر تمدید کردیم. سیدجلال حسینی البته قراردادش تمام می‌شود. ما امیدواریم در آینده از او بیشتر استفاده کنیم. از حامد لک، مهدی ترابی و میلاد سرلک، دعوت کردیم به باشگاه بیایند تا درباره ادامه همکاری صحبت کنیم. نباید اتفاقات گذشته تکرار شود زیرا شکل رفتن احمد نوراللهی و حسین کنعانی‌زادگان خوب نبود. برای پیشگیری از آن اتفاقات در قراردادهای جدید بندی را اضافه کردیم که اگر آنها بعد از اتمام قرارداد به تیم خارجی رفتند باید ۵ تا ۱۰ درصد قرارداد به پرسپولیس برسد.

وی در خصوص بحث مدیر عاملی خود در باشگاه پرسپولیس گفت: طرح آن مساله در شرایطی که باشگاه مشکلات فراوانی داشت، خبری حاشیه‌ای بود. من از روزی که با وزیر ورزش صحبت کردم تمام اختیارات مدیرعامل را داشتم. از نظر عملکردی این موضوع برای ما فرقی ندارد. ارتباط نزدیکی با سجادی دارم و تلاش می‌کنم کارهایی که به نفع پرسپولیس است را انجام ‌دهم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان نگاه رنگی ندارد افزود: سجادی از زمانی که‌ وزیر شده  بین پرسپولیس و استقلال تفاوتی قائل نیست. الان هم هیات مدیره حامی من است و من هم کارم را انجام می‌دهم. قبل از اینکه من سمت داشته باشم هوادار باشگاه هستم. هرکاری بتوانم برای هواداران انجام می‌دهم. 

ادامه دارد..

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس سیدمجید صدری لیگ قهرمانان آسیا سرپرست باشگاه پرسپولیس ۴۵ هزار دلار مدیران قبلی توضیح دهند هزار یورو وزیر ورزش ۲۵۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون هواداران زن پرسپولیس بر سکوی ورزشگاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 گروهی از هواداران سپاهان در جریان بازی با پرسپولیس به سمت هواداران زن پرسپولیس سنگ پرتاب کردند که به مجروح شدن برخی از آنها منجر شد. ویدیویی که یکی از زنان هوادار پرسپولیس از وضعیت سکوی آن‌ها پس از حملات هواداران سپاهان منتشر کرد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • خون هواداران زن پرسپولیس بر سکوی ورزشگاه
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من هستند/ ما وقت کشی نکردیم+ فیلم
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • اگر موشک و دانشگاه قوی داشته باشیم اقتصاد تسلیم می‌شود