Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، سرهنگ عین‌الله جهانی با اعلام این خبر، اظهار داشت: در شرایطی که با شیوع ویروس کرونا روبرو بودیم و به دلیل وضعیت قرمز منجر به تعطیلی یا مدیریت ارائه خدمات در مراکز شماره گذاری از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا شد قطعاً ارائه خدمات به شهروندان نیز با وقفه روبرو شد.

وی در ادامه بیان داشت: پلیس راهور به منظور ایجاد تسهیلات برای هموطنان عزیز و انجام نقل و انتقال آنها موفق به اخذ مجوز ارائه خدمات در مراکز شماره گذاری با ظرفیت ۵۰ درصدی در شرایط قرمز کرونایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جهانی افزود: پس از بازگشایی مراکز شماره گذاری در وضعیت قرمز کرونایی و موافقت ستاد مقابله با کرونا کلیه وکالت نامه های منقضی شده، در این ایام دارای اعتبار است. لیکن با توجه به بهبود شرایط و علی رغم اطلاع رسانی در چندین نوبت، سی آذر ماه آخرین فرصت برای کسانی است اعتبار وکالت نامه های آنها منقضی گردیده است و با مراجعه به مراکز شماره گذاری می توانند خدمات لازم را دریافت کنند.

وی توصیه و تاکید کرد: متعاملین سعی وافر داشته باشند از فروش وکالتی وسیله نقلیه به جد اجتناب کرده و با مراجعه به مراکز شماره‌گذاری تمام اقدامات قانونی اعم از احراز اصالت خودرو (اتاق و موتور و شاسی و رنگ اصیل باشد و اتاق دو تکه نباشد، فروشنده ممنوع المعامله نباشد، خودرو شکایت قضایی نداشته یا سرقتی نباشد و ... ) فک پلاک متعلق به فروشنده (برای پیشگیری از ثبت تخلفات و جرائم ارتکابی توسط مالک جدید که بنام فروشنده در سوابق ثبت می شود) را انجام دهند، مگر اینکه فروشنده مسافر خارج از کشور باشد یا کسالت جدی داشته و یا به دلایلی به هیچ وجه امکان حضور در مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک را نداشته باشند نسبت به تفویض وکالت اقدام کنند.

برچسب‌ها ستاد ملی خودرو ترافیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد ملی خودرو ترافیک ستاد ملی خودرو ترافیک مراکز شماره گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین

تین نیوز

انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل و نقل کالای استان اصفهان خواستار نظارت میدانی و برخورد لازم با گرانفروشی قطعات  و خدمات لوازم فروشان و تعمیرکاران وسائط نقلیه سنگین شد.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه ای که سوم اردیبهشت ماه حسین عبدالهی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان جاده ای حمل و نقل کالای استان اصفهان به رئیس اتحادیه خدمات فنی و تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین ارسال کرده، آمده است: پیرو گزارش های متعدد رانندگان و کامیونداران مبنی بر گرانفروشی قطعات و خدمات لوازم فروشان و تعمیرکاران منطقه صنعتی امیرکبیر اصفهان و عدم رعایت نرخ نامه های ابلاغی آن اتحادیه، خواهشمندیم ضمن نظارت میدانی و برخورد لازم با متخلفان، دستور فرمایید نرخ مصوب اتحادیه در کلیه تعمیرگاه ها و همچنین نمایندگی های مجاز خودروهای دیزلی به نحوی که قابل رویت باشد، الصاق گردد.جهت اطلاع از سال 1397 کرایه حمل کالا بر مبنای هزینه ها محاسبه و تعیین می گردد و یکی از مهمترین پارامترهای موثر در تعیین نرخ حمل هزینه های تعمیر و نگهداری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۳/کارگر، رکن جهش تولید است
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری