Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بودجه رسانه‌ها کافی نیست، گفت: مرجعیت رسانه‌ای کشور در حال تضعیف است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، فرشاد مهدی‌پور ظهر امروز در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار داشت: همدان پایتخت فرهنگ کشور شناخته می‌شود و در مرکز و پایتخت کشور هم بیشتر ماموریت‌های فرهنگی بر عهده همدانی‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ابوذر نماد آزادی‌خواهی است و این جشنواره نمایانگر و جلوه‌گر این آزادی‌خواهی و مطالبه‌گری خواهد بود.

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: در کشور به دلیل وسعت زیاد نیروهای انسانی فراگیری تربیت شده است و این نوع جشنواره‌ها تمام ظرفیت و توان کشور را در این عرصه نشان می‌دهد.

مهدی‌پور با اشاره به این که سپهر رسانه‌ای ایجاب می‌کند در کشور مسئولیت رسانه‌ای را تقویت و بصیرت را افزایش دهیم گفت: گام اول برای ایجاد بصیرت در بخش رسانه شناخت زیست‌بوم رسانه‌ای کشور و زیست‌بوم رسانه‌ای در خارج کشور است.

وی تصریح کرد: شناخت تنها کفایت نمی‌کند و باید برای آن برنامه داشته باشیم تا در کارزار بزرگ رسانه‌ای جهان شکست نخوریم.

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: گام دوم در این راه افزایش دانش کافی فعالان رسانه‌ای کشور است.

مهدی‌پور با تاکید بر این که اگر رسانه‌های داخلی مرجعیت‌شان تضعیف شود همه کشور ضرر می‌کند گفت: احساس می‌شود مرجعیت رسانه‌ای کشور در حال تضعیف است و باید در این مورد چاره‌اندیشی شود.

وی با گلایه از بودجه‌ای که به رسانه اختصاص پیدا می‌کند تاکید کرد: در این بخش به میزان کافی سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم.

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در بحث رسانه نباید جزیره‌ای عمل کرد و باید وحدت‌رویه داشته باشیم بنابراین اگر رسانه‌ها هم‌افزایی کنند کشور موفق خواهد شد.

جزئیات بسته حمایتی هنرمندان و اصحاب رسانه اعلام شددوازدهمین جشنواره مطبوعات با شعار «رسانه مطالبه‌گر، اثر گره‌گشا» در اصفهان برگزار می‌شودرویداد رسانه‌ای "عهدواره حاج قاسم" در استان گلستان برگزار می‌شود

وی با اشاره به این که باید به سرعت به سمت تربیت افراد نخبه و متخصص حرفه‌ای در حوزه رسانه برویم و مراجع فکری تربیت کنیم گفت: در این راه در معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدم‌های اول را برداشتیم.

انتهای پیام‌/747/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسانه ای کشور رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

مقامات عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش ایسنا،‌ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند