Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:45:18 GMT

دیوار حفاظتی قلعه تاریخی دیشموک بر اثر سیل تخریب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۱۱۱۷

دیوار حفاظتی قلعه تاریخی دیشموک بر اثر سیل تخریب شد

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم دادی نژاد ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: قلعه دیشموک از بناهای تاریخی استان کهگیلویه و بویراحمد است که در مرکز شهر دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه قرار دارد.

وی بیان داشت: قلعه دیشموک یکی از مجموعه‌های با ارزش تاریخی است که با ابعاد ۲۵۰ در ۲۵۰ متر و ارتفاع حدود ۲۵ متر بر بلندای صخره‌ای گچی واقع شده و در نوع خود بی نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادی نژاد تصریح کرد: برآورد خسارت بارش‌ها به قلعه تاریخی دیشموک پس از پایان بارندگی آغاز و قسمت‌های دیوار حفاظتی این بنای تاریخی که بر اثر باران تخریب شده، مرمت اضطراری می‌شود.

کد خبر 5380927

منبع: مهر

کلیدواژه: میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد سیل تخریب آثار تاریخی ویروس کرونا بوشهر بارش باران شب یلدا آمار کرونا کرمانشاه بارش برف خطبه های نماز جمعه گرگان عکس استانها واکسن کرونا آتش سوزی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!

امیر قلعه‌نویی یک هفته پس از جدایی مطهری از جمع نفرات تیم ملی برای این مربی آرزوی موفقیت کرد و با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت:

tags # امیر قلعه نویی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تخریب مدیران شایسته باعث کُند شدن مسیر رشد و ترقی می‌شود
  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • (ویدئو) نجات توله سگ گیر کرده بین دو دیوار
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • نوبت مرگ کوره‌های قاجاری رسیده است؟
  • «باغ حاجی» از بیم تخریب تا امید آبادانی
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران