Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@21:02:56 GMT

دومین روز متوالی سبز بورس

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۱۴۰۰

دومین روز متوالی سبز بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص کل بورس امروز با حدود ۱۷ هزار واحد رشد در کانال یک میلیون و ۳۱۸ هزار واحد قرار گرفت. این دومین روز متوالی سبز در بازار سهام است. با این وجود کمبود نقدینگی همچنان بورس را رنج می‌دهد. ارزش معاملات در بازار سهام امروز حدود ۲۸۰۰ میلیارد تومان بود.

فملی، فولاد، فارس و تاپیکو بیشترین تاثیر مثبت در شاخص کل را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیمیایی، خودرو و فلزات اساسی همچنان سه گروه صنعتی برتر بازار سهام هستند. پالایش، دارا یکم و کمند بیشترین ارزش معامله و خودرو، خساپا و فاذر بیشترین حجم معاملات بازار را از آن خود کردند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز ۸۳ واحد رشد کرد و در کانال ۱۸ هزار و ۵۲۳ واحد قرار گرفت. بپارس و غصینو بیشترین تاثیر منفی و کگهر بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل فرابورس امروز داشتند.

بازار سهام طی روز‌های گذشته نوسانی رو به منفی بود، اما از دو روز گذشته و با انتشار اخبار مثبتی از جمله توقف پذیره‌نویسی تا پایان سال و همچنین ۱۰ فرمان حمایتی برای بازار سرمایه اندکی تغییر جهت داده است.

بازار سهام این روز‌ها برای حرکت اساسی به تزریق نقدینگی و افزایش حجم معاملات نیاز دارد. این در حالی است که حجم معاملات با وجود تمام وعده‌هایی که داده شده همچنان به ۳۰۰۰ میلیارد هم نمی‌رسد. کارشناسان معتقدند بازار سهام برای آغاز رشد به حداقل ۵۰۰۰ میلیارد تومان حجم معاملات نیاز دارد.

منبع: تجارت نیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بورس بازار سهام حجم معاملات بازار سهام شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۲۲۷۹ واحدی به ۲,۲۴۷,۴۶۵ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ با افت ۱۲۲۷۹ واحدی به ۲,۲۴۷,۴۶۵ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۳۱۰۴.۷۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۷۸۱ میلیارد سهم بود که طی ۱۰۵,۵۶۶ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۰,۱۱۳.۲۳۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۶۱۴,۷۴۰.۹۴۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 750633

دیگر خبرها

  • این افراد بازنده بزرگ بورس هستند
  • ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۹ اردیبهشت/افت ۱۲۳۲۸.۶۱ واحدی
  • بورس امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نوشداروی دلسردی سهامداران چیست؟
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار