Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@13:38:45 GMT

مرد کودک‌کش به 11 سال زندان محکوم شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۱۷۰۸

مرد کودک‌کش به 11 سال زندان محکوم شد

مرد جوانی که دختر 3 ساله تحت مراقبتش را به خاطر غذا نخوردن به قتل رسانده بود بازداشت و به 11 سال زندان محکوم شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از کرایم،‌ سخنگوی پلیس انگلیس بیان کرد که قربانی بر اثر ضرباتی که به سرش خورده دچار خونریزی شده و به قتل رسیده است.
متهم "پل مارش"27 ساله پس از دستگیری ابتدا تلاش کرده تا با دروغ ذهن ماموران پلیس را منحرف کنداما تحقیقات بیشتر پرده از جنایت هولناکش برداشت و لب به اعتراف گشود و گفت زمانی که قربانی ناهارش را به طور کامل نخورده عصبانی شدم و به همین دلیل چند ضربه به سرش وارد کردم اما قصد کشتن قربانی را نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر گزارش پزشکی قانونی قربانی با  کبودی های شدید روی صورت و سرش در حالی کشف شد که قبل از مرگ به وی تعرض نیز شده بود.


سخنگوی پلیس "کنت" بیان کرد متهم در ابتدا پس از دستگیری ادعا کرده بود که قربانی بر اثر سقوط از پله و ضربات وارد از حادثه جان خود را از دست داده است.


در گزارش های پلیس آمده پرستار قاتل   ساعت 15:10 روز قتل با اورژانس تماس گرفت و ادعا کرد که جسیکا – قربانی- را در حالتی مبهوت روی زمین پیدا کرده است. امدادگران آمدند و ترتیبی دادند که قربانی به مراقبت های تخصصی در لندن منتقل شود اما ساعاتی پس از حادثه در بیمارستان جان سپرده است. او ادعا کرده بود که کودک هنگام بازی از پله ها سقوط کرده  اما تحقیقات بیشتر کارآگاهان پلیس پرده از جنایت هولناک این پرستار مرد برداشت و راز قتل را فاش کرد.


"نیل کیمبر"، بازرس ارشد کارآگاه، افسر ارشد تحقیقات اداره جرایم کنت و اسکس، گفت: "این یک پرونده غم انگیز است که در آن یک کودک قبل از شروع واقعی زندگی اش خیلی زود جان سپرده است.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، دادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

سیدجواد میردوستی گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند. 

میردوستی افزود: در ادامه تحقیقات، ساعتی پیش این کودک در یکی از مزارع کشاورزی نزدیک محلی که مفقود شده بود، پیدا شد.

وی با بیان این که خوشبختانه یسنا در سلامت به سر می‌برد گفت: تحقیقات قضایی این پرونده در حال تکمیل است.

دادستان کلاله از تلاش شبانه روزی اهالی شریف منطقه و همچنین نیروی هلال احمر و عوامل انتظامی و اطلاعاتی برای بازگرداندن کودک مفقود شده کلاله‌ای قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • دادستان کلاله: یسنا ربوده شده بود
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی