Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شریف گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضا داریم که وزیر محترم ورزش و جوانان پیگیر مطالبات پاسخ داده نشده طی ۲۰ سال گذشته در حوزه ورزش و جوانان باشند.

به گزارش برنا،  عبدالجلال ایری نماینده مردم شریف گلستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: دکتر سید حمید سجادی با توجه به سابقه شان در حوزه ورزش اشراف کامل و تحلیل درست از مشکلات و مسائل ورزشی ارائه شده از سوی ما داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالجلال ایری در ادامه گفت: در دوره مدیریت دکتر سید حمید سجادی اقدامات کامل و جامعی در حوزه ورزش و جوانان صورت گرفته است و همچنین از ایشان تقاضا داریم که پیگیر و پاسخگو مطالبات پاسخ داده نشده طی ۲۰ سال گذشته در حوزه ورزش و جوانان باشند.

وی ضمن اشاره به تاثیر شرایط اقتصادی کشور در سطح اجرای پروژه های عمرانی اظهار داشت: امیدوارم با پیگیری های صورت گرفته از سوی وزیر محترم ورزش و جوانان و اجرایی شدن پروژه هایی که پانزده سال از عمر شان گذشته است، به نتایج خوب و مثبتی برسیم.

عبدالجلال ایری افزود: سالن تختی بندر ترکمن، زمین چمن مصنوعی شهرستان کردکوی، سالن صدرا، سالن های ورزشی ای که در سطح شهرستان های بندر گز، بندر ترکمن و کردکوی وجود دارد از جمله سالن هایی هستند که اتمام انها بسیار طولانی شده است.

نماینده مردم شریف گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه مطالبات مردمی به وزیر ورزش و جوانان گفت: انشاالله قول ها اجرایی و عملیاتی شوند و ما بتوانیم در کنار برادر عزیزمان پاسخگو نیازهای مردم و خدمتگزار مردم حوزه غرب استان گلستان باشیم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مردم مجلس شورای اسلامی وزیر ورزش و جوانان مشکلات ورزش و جوانان شرایط اقتصادی زمین شورای اسلامی استان گلستان وزیر ورزش و جوانان حوزه ورزش و جوانان حوزه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

 

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد