Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی دبیر هیئت فوتبال خراسان شمالی از رقابت تیم شاهین خراسان شمالی با استقلال جنوب تهران در هفته ششم مسابقات لیگ دسته سه کشور خبر داد.

محمد شاهدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دیدار با تیم استقلال جنوب تهران امروز ۳۰ آذر در ورزشگاه تختی بجنورد در ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.
به گفته وی تیم شاهین بجنورد چهار مسابقه را پشت سر گذاشته که سه برد و یک مساوی داشته و در مجموع ۱۰ امتیاز کسب کرده و در جایگاه دوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهدی ادامه داد: این مسابقات در مرحله اول لیگ دسته سه است که شامل ۵ گروه و ۱۳ تیم است که از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند.
وی افزود: در مرحله دوم ۱۰ تیم از مرحله اول و ۴ تیم از تیم های سقوط کرده از لیگ دسته دو و ۱۲ تیم از تیم هایی که در مرحله دو جامانده‌اند وجود دارند که در مجموع ۲۶ تیم در دو گروه ۱۳ تیمی قرار میگیرند که ۴ تیم به مرحله بعد یعنی لیگ دسته دو کشور صعود می‌کنند.
شاهدی بیان کرد: سرمربی این تیم عباس شکری، مربیان علی رضاپور، محمد قلی‌زاده، سرپرست روح الله کنعان، مدیر عامل حسین لنگری و کاپیتان تیم میلاد جعفری است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی خراسان شمالی مسابقه خراسان شمالی لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها

تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران که برای شناسایی استعدادها برگزار شده بود با معرفی تیم برتر به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، تیم فوتبال پسران زیر 12 سال شهرستان ملارد به عنوان برترین تیم تورنمنت زیر 12 سال فوتبال پسران استان تهران دست یافت.

در ادامه فعالیت‌های پایه‌ای فوتبال در استان تهران، تورنمنت استانی زیر 12 سال فوتبال پسران با حضور 6 تیم برتر مناطق شش گانه استان (ملارد، بهارستان، حوزه جنوب غرب تهران، حوزه جنوب شرق تهران، پاکدشت و دماوند) از ساعت 10:30 الی 13 پنجشنبه مورخ 1403/2/6 در محل ورزشگاه شهدای هویزه تهران به میزبانی هیئت فوتبال حوزه جنوب غرب تهران برگزار شد.

در پایان این تورنمنت تیم‌های شهرستان‌های ملارد و بهارستان به فینال راه یافتند که این بازی با برتری شهرستان‌های ملارد به اتمام رسید.

میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران که تأکید بسیاری به برگزاری چنین تورنمنت‌هایی دارد در پایان این رقابت‌های جذاب پیام تشکر و قدردانی خود را از کلیه هیئت‌های شهرستان‌ها و حوزه‌ها به ویژه هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب تهران و همچنین مربیان، بازیکنان و اولیای فوتبال آموزان که کمال همکاری و همراهی را با هیئت فوتبال استان تهران در راه برگزاری این تورنمنت داشتند، اعلام و برای همه افرادی که در برگزاری این تورنمنت تلاش کردند، آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی