Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@23:34:40 GMT

صیانت از جان و مال مسافران وظیفه ای دشوار و مهم است

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۱۸۶۰

صیانت از جان و مال مسافران وظیفه ای دشوار و مهم است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علوی گرگانی در دیدار محمد حسن کلهری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم گفت: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از امور فوق‌العاده ارزشمند می‌باشد.

وی ضمن تاکید بر اولویت و اهمیت وظیفه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر دیگر مسئولیت‌های اجتماعی، وظیفه دشوار صیانت از جان و مال مسافران را مسئولیتی مهم برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم نیز در سخنانی به اهم وظایف حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پرداخت و تصریح کرد: در سال ۹۵، طی پروسه‌ای کارشناسانه، به شناسایی ۶۶ نقطه حادثه ساز در سطح راه‌های استان اقدام و در قالب اجرای چندین طرح پیمانی و امانی، ۵۰ نقطه آن مرتفع شد.

محمد حسن کلهری افزود: از جمله مهمترین این اقدام‌ها، تکمیل و بهره‌برداری از طرح چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان – ساوه است که طی اجرای این طرح، مشکل سه نقطه حادثه ساز در این محور ترانزیتی برطرف شد.

مدیرکل راهداری قم اجرای طرح احداث پل خورآباد واقع در محور لنگرود – کهک را طرح مهم دیگری دانست که بهره برداری از آن حذف چند نقاط حادثه ساز در این محور را در پی داشت.

وی در ادامه به اقدام‌های حمایتی اداره‌کل متبوع، به دلیل شیوع ویروس کرونا، پرداخت و بیان کرد: اعطای وام، جذب کمک‌های خیران و تخصیص بیمه بیکاری جهت رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل عمومی جاده‌ای از جمله این اقدام‌های حمایتی جبرانی بوده است.

کد خبر 5380968

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی راهداری قم ویروس کرونا بوشهر بارش باران شب یلدا بارش برف آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان کرمانشاه واکسن کرونا آتش سوزی ایلام راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد

روح‌الله شریف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از ریزش سنگ بر اثر شدت بارندگی‌های اخیر در محور پلدختر - خرم‌آباد خبر داد.

وی عنوان کرد: بر اثر بارندگی‌های اخیر در مناطق «گاوزرده»، «افرینه»، «ملاوی» و «طول کش» ریزش سنگ اتفاق افتاد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر، افزود: عوامل راهداری پلدختر در اقدامی سریع و عملیاتی مشابه محورهایی که در آن ریزش سنگ اتفاق افتاد را پاک‌سازی کردند.

شریف‌زاده، گفت: همچنین شدت بارندگی‌ها موجب آب‌گرفتگی در محور پلدختر - اندیمشک در خروجی شهر جنب جایگاه سوخت «چاغروند» شد که با تلاش عوامل این اداره بازگشایی شد.

وی افزود: اکیپ‌های راهداری در محورهای پلدختر - خرم‌آباد، پلدختر - اسلام‌آباد غرب و منطقه «طولکش»، پلدختر - اندیمشک و پلدختر - دره شهر با خودروهای سبک‌وسنگین و سایر تجهیزات به حالت آماده‌باش کامل هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر مردم و رانندگان برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌های شهرستان می‌توانند با سامانه ۱۴۱ و شماره‌تلفن ۰۶۶۳۲۲۲۲۲۸۲ حاصل کنند.

کد خبر 6095894

دیگر خبرها

  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه