Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو،  مسابقات آنلاین جام ریاست قاره آسیا ۲۰۲۱ - G۲ طی روز‌های ۱۷ آبان تا ۳۰ آذرماه برگزار شد. رقابت‌ها در رده‌های سنی ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال پیگیری گردید که ایران با ۱۰ نماینده در این رویداد شرکت کرد.

قضاوت مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها امروز (سه شنبه ۳۰ آذرماه) انجام و پومسه رو‌های کشورمان موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و۴ برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر خدامرادی (استاندارد انفرادی - رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال) و مرتضی استکی (استاندارد انفرادی - رده سنی ۶۱ تا ۶۵ سال) موفق شدند عنوان قهرمانی را کسب کنند. آتوسا فرهمند (استاندارد انفرادی - رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال) نایب قهرمان شد؛  مرجان سلحشوری (استاندارد انفرادی - رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال)،  سید حسین موسی نیا و مینو مداح (استاندارد انفرادی - رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال) و مرتضی زنده دل (ابداعی انفرادی - رده سنی بالای ۱۷ سال) به نشان برنز رسیدند.

کوروش بختیار (استاندارد انفرادی - رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال)، حسین بهشتی (استاندارد انفرادی - رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال) و عباس رضایی (استاندارد انفرادی - رده سنی بالای ۶۵ سال) در رده پنجم قرار گرفتند و فاطمه ستوده (ابداعی انفرادی - رده سنی بالای ۱۷ سال) رده ششم را به خود اختصاص داد.

حسینعلی نظری سرمربیگری و علی سلمانی و سینا قزل احمد مربیگری تیم ملی مردان را برعهده دارند. فاطمه اسدپور سرمربی و مهسا مردانی مربی تیم ملی زنان است.

بیشتر بخوانید

۲ سال محرومیت برای بانوی تکواندوکار ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تکواندو پومسه استاندارد انفرادی رده سنی ۶۵ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال نقره برای سهیلا منصوریان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته  با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم بانوان، سهیلا منصوریان ملی‌پوش کشورمان در جدال با حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال نقره دست یافت.

مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شد و منصوریان به دلیل قبول یک شکست در مبارزه با نماینده چین، به مدال نقره دست یافت و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان