Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@12:56:31 GMT

رونمایی ال‌جی از لپ‌تاپ مخصوص گیم +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۱۹۰۰

رونمایی ال‌جی از لپ‌تاپ مخصوص گیم +عکس

ال جی که با محصولات سبک وزن خود شناخته می‌شود، این بار یک لپ تاپ سبک وزن برای گیمرها عرضه کرد.

به گزارش مشرق، ال‌جی بیشتر به خاطر لپ‌تاپ‌های قابل بهره‌وری و سبک وزن  شناخته می‌شود. اکنون این شرکت محصولی را که «اولین لپ‌تاپ بازی» خود می‌نامد با برخی مشخصات رده بالا رونمایی کرده است. مدل ۱۷ اینچی UltraGear ۱۷G۹۰Q دارای پردازنده نسل یازدهم اینتل Tiger Lake H، گرافیک NVIDIA GeForce RTX ۳۰۸۰ Max-Q، حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دارای صفحه نمایش ۳۰۰ هرتزی است و باید استقامت مناسبی برای بازی یا تولید محتوا با باتری ۹۳ واتی در ساعت داشته باشد. در مورد پورت‌های این محصول انتخاب خوبی وجود دارد، از جمله یک یو اس بی ۴ Gen ۳x۲ (نوع C) با Thunderbolt ۴، دیگری یو اس بی C ۳.۲ ۲x۱، دو یو اس بی ۳.۲ Gen ۲x۱، HDMI، microSD و جک هدفون و RJ۴۵. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به حسگر اثر انگشت دکمه پاور و وب کم ۱۰۸۰p اشاره کرد.

این لپ تاپ یک قاب آلومینیومی با طرح رنگی خاکستری_بنفش دارد و به شکل یک لپ‌تاپ گیمینگ ۱۷ اینچی (۲۱.۴ میلی‌متر) نسبتاً باریک است. همچنین با وزن ۵.۸۲ پوند بسیار سبک است، اگرچه در مقایسه با لپ‌تاپ ۱۷ اینچی GS۷۶ Stealth MSI که ۵.۴ پوند وزن و باتری بزرگ‌تری دارد، کمی سنگین به نظر می رسد.

در حال حاضر ال‌جی قیمت اصلی را فاش نکرده است، اما می‌تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که برند ال‌جی را دوست دارند و طرفدار استایل کم‌رنگ هستند. این محصول قرار است از اوایل سال ۲۰۲۲ وارد آمریکا و کره جنوبی شود. همچنین جزئیات بیشتری را در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ در ۴ ژانویه (۱۳ دی) فاش خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت ال جی لپ تاپ فناوری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود