Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی استان ایلام گفت: هرچند کم شدن اوراق قرضه، کم شدن ردیف‌های بودجه ، کم کردن دستگاه‌های مجری و کم شدن ردیف‌ها ازبرجستگی‌های بودجه ۱۴۰۱ است اما مبتنی بر سند آمایش استان و بر اساس اولویت‌ها و نیازها نیست بلکه مبتنی بر قدرت چانه زنی است.

«علی‌اکبر بسطامی» در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: همه‌ی ما باید دو نکته اصلی یعنی صداقت در گفتار و برنامه را مدنظر داشته باشیم و اگر جایی اعتبار کم می‌گیریم نتیجه عملکرد خود ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه انعکاس مشکلات مبنای اختصاص اعتبارات است، تصریح کرد: رسانه‌ها در این جهت تلاش کنند تا در استان و کشور معروفات را ترویج کنند و بر عملکرد مسئولان نظارت بیشتری داشته باشند.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بودجه ۱۴۰۱در استان ایلام مبتنی بر سند آمایش استان و بر اساس اولویت‌ها و نیازها نیست بلکه مبتنی بر قدرت چانه زنی است و در این زمینه  اختیارات به وزارت‌خانه‌ها داده شده و این بودجه هنوز بوی نفت می‌دهد و نفتی است، هرچند قرار بود براساس اقتصاد مقاومتی در مسیری حرکت کنیم که جزر و مدهای بین‌المللی در توسعه استان تاثیرگذار نباشد.

بسطامی کم شدن اوراق قرضه، کم شدن ردیف‌های بودجه ، کم کردن دستگاه‌های مجری و کم شدن ردیف‌ها را ازبرجستگی‌های بودجه عنوان کرد و گفت: در گذشته هر ردیفی  که اضافه می‌شد از جیب طبقات محروم و بدون قدرت چانه زنی پرداخت می‌شد.

وی ادامه داد: بودجه محل تنازع است، اگر همه دست به دست هم ندهیم و ادبیات مشترک نداشته باشیم کلاه استان پس معرکه است ، اگر نتوانیم مسئولیت‌های اجتماعی را جذب کنیم نمی‌توانیم به اهداف خود برسیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  ۵۶ درصد پتروشیمی‌ها در کشور دولتی هستند اما در استان می‌گویند خصولتی هستیم و  ما از صنایع نفت و گاز دودش را می‌خوریم سودش در جیب دیگران است.

بسطامی تاکید کرد: عدالت در توزیع باید رعایت شود، صندوق توسعه و پیشرفت باید قوی در استان شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه برکت در همدلی مسئولان است گفت: مانند همیشه آماده همراهی با مدیران در مرکز برای رایزنی بیشتر برای حل مشکلات مردم هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام علی اکبر بسطامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت