Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نخست‌وزیر روسیه معتقد است که هنوز برای ارزیابی امکان تغییر توافق اوپک‌پلاس زود است.

به گزارش خبرگزاری رویترز از مسکو، خبرگزاری ریا روز دوشنبه (۲۹ آذرماه) به نقل از الکساندر نواک اعلام کرد که روسیه معتقد است برای ارزیابی امکان تغییر پارامترهای توافق تولید نفت سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (ائتلاف اوپک‌پلاس) هنوز خیلی زود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری اینترفاکس هم به نقل از نواک اعلام کرد که ائتلاف تولیدکنندگان نفت اوپک‌پلاس چهارم ژانویه ۲۰۲۲ (۱۴ دی‌ماه) درباره سیاست تولید نفت خود گفت‌وگو خواهد کرد.

وزیران نفت و انرژی اوپک‌پلاس در نشست اخیر خود برنامه تسهیل توافق کاهش تولید و سازوکار تعدیل ماهانه تولید - که در نوزدهمین نشست وزیران اوپک‌پلاس تصویب شده بود - دوباره تأیید کردند و بر اساس آن مقرر شد مجموع عرضه ماهانه اوپک‌پلاس در ژانویه ۲۰۲۲ نیز ۴۰۰ هزار بشکه در روز افزایش یابد.

منبع: شانا

کلیدواژه: الکساندر نواک روسیه توافق اوپک و غیر اوپک اوپک پلاس اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار مجید کریمی به اتفاق هیئت همراه، در نوزدهمین نشست بین المللی رؤسای اینترپل کشور‌های عضو سازمان اینترپل در شهر لیون فرانسه شرکت کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ­۱۹۶ کشور دنیا در این نشست شرکت داشتند، افزود: در این نشست جرائم مختلف از جمله جرائم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و سایر جرایم خشن و نحوه برخورد با آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس بین‌الملل گفت: در حاشیه این نشست، چندین ملاقات دو جانبه و چند جانبه با مقامات ارشد پلیس کشور‌های شرکت کننده و مدیران بخش‌های تخصصی سازمان اینترپل داشتیم.

سردار کریمی افزود: در این دیدار‌های هیئت انتظامی ایران در خصوص استرداد متهمانی که تحت تعقیب هستند و اعلان قرمز آنها صادر شده است، با برخی کشور‌ها به توافقات خوبی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • نشست دوجانبه طالبان و هیأت ترکمنستانی