Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازدید امروز از فدراسیون اسکی اظهار کرد: امروز فرصتی شد تا در بازدید‌هایی که از فدراسیون‌های ورزشی شروع کردیم خدمت همکاران محترممان در یکی از ساختمان‌های تحت پوشش برسیم. گزارشاتی درباره مشکلات و نواقص خود ساختمان به دستمان رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز در فدراسیون اسکی هستیم، موضوعاتی توسط رئیس فدراسیون مطرح شد، بخشی از اهداف و رسالات ما تبیین شد و قسمتی از خواسته‌های وزارت ورزش و جوانان در این جلسه یک ساعته بیان شد.

او بیان کرد: جلسات تخصصی ما در محل وزارت ورزش و جوانان همچنان ادامه دارد، اما مشتاق بودم همکارانم، روسای فدراسیون ها، اعضا و کارکنان فدراسیون‌ها را از نزدیک ببینم تا سریعتر در جریان امورشان قرار بگیرم.

سجادی افزود: می‌دانیم که اکنون فصل اسکی است و رئیس فدراسیون نگرانی‌هایی داشتند که آن‌ها را مطرح کردند، نیاز به برخی امکانات فنی، فضا، منابع درامد، شرایط تحقق برنامه‌های پیش رو و مسائل این چنینی مطرح شد، من نیز در حد بضاعت قول‌هایی دادم تا در کنار این فدراسیون انجام وطیفه کنم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: از تمام ظرفیت معاونان و مدیران وزارت ورزش و شرکت توسعه استفاده خواهیم کرد، ما به عنوان حاکمیت باید به نحوی در تهیه و تقدیم زیرساخت‌های مورد نیاز فدراسیون‌ها عمل کنیم تا دغدغه فدراسیون‌ها به حداقل برسد و در اهداف توسعه ای، قهرمانی و همگانی برنامه‌های خود را پیش ببرند. هر فدراسیون متولی رشته ورزشی خود است و ما به عنوان حاکمیت برای اجرای برنامه‌های این متولیان امر در کنارشان خواهیم بود.

او ادامه داد: در این بازدید ضمن همفکری‌های انجام شده راهکار‌هایی برای حل مشکلات مطرح کردم، این جلسات در وزارت ورزش ادامه خواهد داشت. رئیس فدراسیون اسکی با توجه به برنامه‌های پیش رو مانند المپیک زمستانی از دغدغه‌های خود صحبت کرد و امیدواریم فصل خوبی در انتظار ورزش‌های زمستانی باشد.

آیا وزارت ورزش قصد دارد پیست اختصاصی‌ای را در اختیار فدراسیون اسکی قراردهد؟

سجادی گفت: تمام فدراسیون‌های نیاز به امکانات دارند و امکانات کشور در درجه اول باید در اختیار فدراسیون‌ها باشد، در استان تهران و استان‌های البرز امکانات طبیعی و پیست‌های خوبی را داریم که یکی از آن‌ها پیست شمشک است که متاسفانه بنا به دلایل مختلف فراز و فرود‌هایی را پشت سر گذاشته است.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین فصل‌های تاریخی ورزش اسکی ما در شمشک رقم خورده است. این پیست در دوران پیش و پس از انقلاب اتفاقات خوبی را به خود دیده و پشتیبان ورزش‌های زمستانی ما بوده است به طوری که قهرمانان خوبی را تحویل جامعه داده است. همجوار این پیست، دربندسر است و پیست دیزین در استان البرز است. با شرکت توسعه صحبت شد تا به صورت آزمایشی شمشک یک سال به طور آزمایشی در اختیار فدراسیون اسکی قرار بگیرد.

او تصریح کرد: شرکت توسعه و فدراسیون اسکی راجع به شرایط تفاهم با یکدیگر صحبت خواهند کرد تا فدراسیون بهترین استفاده ممکن را از این پیست کرده و بهره وری تخصصی کند.

سجادی افزود: مالکان و ساکنان در شمشک ملاحظات و نظرات و اعتراضاتی داشتند و من خواهش کردم دوستان پیش قدم شده و با اهالی صحبت کنند. ما با کمال میل پای صحبت عزیزان می‌نشینیم تا به مطالبات خو برسند و اعتراضاتشان مانع بازگشایی پیست شمشک نشود.

وزیر ورزش و جوان افزود:این پیست باید استاندارد سازی شود وبا همکاری شرکت توسعه بازساز‌هایی انجام شود تا مشکلات ایمنی نداشته باشیم و پیست را سالم را به فدراسیون تحویل دهیم. اگر فدراسیون در این بهره برداری موفق شود و اهداف ورزش قهرمانی و همگانی ما را محقق کند تا سایر پیست‌هایی که درباره آن‌ها اختیاراتی داریم را نیز در اختیار فدراسیون اسکی قراردهیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان اخبار ورزشی وزیر ورزش و جوانان فدراسیون ها وزارت ورزش شرکت توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از برگزاری همایش‌های سراسری همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به برنامه‌های این فدراسیون به مناسبت دهه مبارک کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، اظهار داشت: فدراسیون ورزش‌های همگانی در نظر دارد با همکاری معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در دهه کرامت مقارن با میلاد مبارک حضرت فاطمه معصومه(س) همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را با مشارکت هیئت‌های ورزش‌های همگانی استان‌ها در سراسر کشور برگزار کند.

 وی افزود: نقش کانونی در برگزاری این همایش بر عهده خانواده‌ها به ویژه دختران گذاشته شده که با مشارکت در فعالیت بدنی و استمرار در آن، فقر حرکتی بانوان و دختران را به حداقل برسانند و پیش بینی می‌شود مشارکت دختران ایران در همایش‌های پیش‌رو میلیونی باشد. این همایش‌های پیاده‌روی با شعارهای《دختر قوی، زن قوی و ایران قوی》در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 خلیلی خاطرنشان کرد: همایش‌های پیاده‌روی به مناسبت دهه کرامت از روز ۲۱ اردیبهشت ماه از شهر مقدس قم آغاز خواهد شد و در ادامه در سراسر مراکز استانی و شهرستان‌های تابعه تا ۲۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت. همچنین قرار است این همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی از ۹ استان با پخش زنده تلویزیونی همراه باشد که این میزان پوشش تصویری از همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در یک روز از شبکه‌های تلویزیونی سراسری و استانی سیما در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در پایان اظهار کرد: به منظور آشنایی مردم با دیگر ورزش‌های همگانی ایستگاه‌های ورزشی متنوعی در طی مسیر در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این ایستگاه‌ها با کلیات ورزشهای همگانی آشنا و به صورت عملی تجربه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست