Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@08:11:08 GMT

اصلاح بودجه کمیته ملی پارالمپیک در دستور مجلس

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۲۰۹۸

اصلاح بودجه کمیته ملی پارالمپیک در دستور مجلس

نماینده ناظر مجلس شورای اسلامی در کمیته ملی پارالمپیک گفت: موضوع اصلاح بودجه پارالمپیک را قطعاً در دستور کار داریم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، یکصد و هشتاد و نهمین نشست هیئت رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی‌وفا رئیس این کمیته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست، رئیس کمیته ملی پارالمپیک ضمن یادکرد از شهید ایرلو، سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن و همچنین تسلیت درگذشت والده اسبقیان، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین از حاضرین درخواست صلوات و فاتحه کرد.

خسروی‌وفا با اشاره به بازی‌های پاراآسیایی جوانان در بحرین گفت: الحمدلله برای ورزش و کشور، تجربه و یادگاری خیلی خوبی باقی ماند. عظمت رژه کاروان و کسب نتیجه اولی آسیا باعث شد که جمهوری اسلامی ایران به خوبی دیده شود. با سیاست کیفی‌گرایی در مقایسه با دوره قبل بازی‌ها، تعداد ورزشکار کمتری داشتیم، ولی یک رتبه ارتقا به دست آمد. به لحاظ مختلف، سفر سختی بود. از ابتدا با بحران مواجه بودیم. برگزار کننده خیلی ضعیف بود. از پاسخ به نامه‌ها تا مشکلات ترانسپورت و تغییر برنامه مسابقات ،افتتاحیه و ...  خوشبختانه بدون حاشیه خاصی، یک مانور مناسبی برای جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت.

 وی در ادامه با اشاره به تشکیل سه جلسه برای ستاد بازی‌های پاراآسیایی هانگژو گفت: از همه اعضا خواهش می‌کنم برای انتخاب نام کاروان، شعار و مباحث فرهنگی به ما کمک کنند.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک ضمن تبریک به زهرا نعمتی که به عضویت کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی پارالمپیک انتخاب شده، اظهار داشت: از این پس او در کلیه جلسات هیئت اجرایی و مجمع حاضر خواهد بود و ان‌شاءالله موارد لازم را هم به کمیته بین‌المللی پارالمپیک خواهد رساند.

خسروی‌وفا  از حضور موثر ساره جوانمردی در سه سال گذشته نیز تقدیر کرد و از وی خواست تا به عنوان بانوی 3 طلایی پارالمپیک همچنان در جلسات همچون گذشته حاضر و فعال باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به هادی رضایی، علیرضا معمری و ابراهیم فیروزی، کسب عناوین بین‌المللی در والیبال نشسته آسیا را تبریک گفت.

در این جلسه از زحمات علی سلیمانی، ذیحساب کمیته تقدیر و نعیمه نعیمی با حکم وزارت اقتصاد به عنوان ذیحساب معرفی شد.

در این نشست، دستورالعمل‌های ناظران و مربیان فرهنگی، پرداخت برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و علمی آکادمی ملی پارالمپیک و همچنین پرداخت‌های ارزی که پیش از این از اعضای جلسه نظرخواهی شده بود، مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین تابع، سرپرست کاروان بازی‌های پاراآسیایی جوانان در بحرین نیز گزارشی از بازی‌ها ارائه کرد. وی در بخشی از این گزارش به نخستین موفقیت‌ها در رشته‌های بوچیا، پاراتکواندو و پارابدمینتون اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار در تمام رشته‌هایی که شرکت کرده بودیم، صاحب مدال شدیم.

سیما لیموچی، نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک نیز در گزارشی به جلسات کمیسیون بانوان پرداخت و از حضور نخستین بانوان فعال در راه اندازی ورزش جانبازان و معلولان در این کمیسیون خبر داد.

غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز ضمن تقدیر از زحمات کادر و ورزشکاران و مدیریت کاروان کشورمان در بازی‌های بحرین اظهار داشت: فدراسیون پزشکی ورزشی در بازی‌های توکیو و بحرین نسبت به گذشته، خدمات و اقدامات گسترده‌تری را برای پارالمپیکی‌ها آغاز کرده که حسن ظن رئیس کمیته جای تقدیر دارد.

همچنین قاسمی عضو هیئت رییسه و اجرایی پیشنهاد داد تا نمایندگان فراکسیون ایثارگران و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از پارالمپیک و فدراسیون‌های ذیربط بازدید داشته باشند و نشست‌هایی را برای آشنایی بیشتر با فعالیت های کمیته ملی پارالمپیک برگزار کنند.

سید علی یزدی‌خواه، نماینده ناظر مجلس شورای اسلامی در کمیته ملی پارالمپیک ضمن اظهار تشکر از طرف نمایندگان محترم مجلس بابت موفقیت‌های پارالمپیک در بازی‌های بحرین خطاب به اعضای جلسه گفت: سیاست کیفی‌گرایی کمیته همراه با مدیریت، برنامه ریزی، دقت، فراست و همت ورزشکاران و کادر فنی و توکل به خدا و اهل بیت(ع) باعث شد تا یکی از مصادیق بهره‌وری را در رویداد بحرین برای سربلندی کشورمان رقم بزنید. 

وی ادامه داد: ما خادم شما و مردم و ورزشکاران در مجلس هستیم و موضوع اصلاح بودجه پارالمپیک را قطعا در دستور کار داریم و با کمک نمایندگان محترم پیگیری خواهیم کرد. سال گذشته هم بودجه پارالمپیک توکیو دیده نشده بود که اصلاح کردیم، لذا ان‌شاالله برای بودجه بازی‌های پاراآسیایی هانگژو هم اقدام خواهیم کرد.

قهرمان پاراوزنه‌برداری جهان: شکستن رکورد دنیا، حسرت غیبتم در پارالمپیک را بیشتر کردگزارش کمیته بین‌المللی پارالمپیک از بازگشت شاهزاده ایرانی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک NPC پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک NPC بازی های پاراآسیایی کمیته ملی پارالمپیک بین المللی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سیا به مصر با دستور کار آتش‌بس در غزه

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ مقام‌های امنیتی مصر روز جمعه خبر دادند «ویلیام برنز» مدیر سیا به منظور برگزاری نشست‌هایی درباره آتش‌بس و تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی وارد قاهره شده است.

بیشتر بخوانید؛ بایدن: نتانیاهو در رابطه با غزه اشتباه می‌کند

مصر به همراه قطر رهبری تلاش‌ها برای میانجیگری بین حماس و رژیم صهیونیستی به منظور حصول آتش‌بس و تبادل اسرا را برعهده گرفته‌اند.

طبق گزارش رویترز، سیا به درخواست‌ها برای اظهارنظر درباره سفر برنز به قاهره پاسخ نداده است.

مصر که تلاش‌های جدیدی را برای حصول توافق بر سر غزه آغاز کرده است، همچنین به رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح، منطقه‌ای که سرپناه بیش از یک میلیون آواره فلسطینی است، هشدار داده است.

میانجی‌ها می‌گویند منتظر پاسخ حماس به نسخه جدید پیشنهادی برای آتش‌بس هستند.

وبگاه القاهره الاخباریه نیز خبر داد مصر روز شنبه میزان هیأتی از حماس خواهد بود تا مذاکرات درباره آتش‌بس در غزه ادامه یابد.

مقاومت فلسطین تاکید کرده تنها با تحقق شروط خود که آتش‌بس کامل، خروج نظامیان اشغالگر از غزه و بازگشت آوارگان به شمال غزه است، توافق را تایید می‌کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229356 برچسب‌ها غزه

دیگر خبرها

  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • سفر رئیس سیا به مصر با دستور کار آتش‌بس در غزه
  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه