Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:41:00 GMT

ارزان‌ترین تا مجلل ترین تور کیش با تورگردان

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۲۲۱۸

ارزان‌ترین تا مجلل ترین تور کیش با تورگردان

در شش ماه دوم سال، اغلب شهرهای ایران هوای سردی دارند برای همین سفر به جنوب، حال و هوایتان را حسابی تغییر می‌دهد. از جمله بهترین گزینه‌ها برای سفر به جنوب، گردش در جزیره کیش است. آب و هوای معتدل جزیره در زمستان به شما این نوید را می‌دهد که انتخاب بسیار صحیحی داشته‌اید. از طرفی به خاطر برگزاری کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌ها، تعداد گردشگران کمتر از فصل های دیگر است بنابراین می توانید به دور از شلوغی و ازدحام از زیباهایی جزیره کیش لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم درباره ارزان ترین تا مجلل ترین تور کیش صحبت کنیم. به این ترتیب می‌بینید که با بودجه‌ها و سلیقه‌های مختلف هم می‌توانید با تورگردان به کیش سفر کنید.

با کدام تور کیش سفر کنیم؟

به طور کلی سفر با تور مزایای متعددی دارد. مثلا نیاز نیست برای گردش در جزیره برنامه ریزی کنید، با کمک تور لیدر اطلاعات بیشتری درباره جاهای دیدنی کیش به دست می‌آورید و سفر کردن با تور در نهایت نسبت به سفرهای انفرادی به صرفه‌تر خواهد بود. ممکن است با توجه به انواع متنوع تور کیش، برای انتخاب بهترین گزینه دچار سردرگمی شوید. برای انتخاب بهترین تور، چند فاکتور را در نظر بگیرید:

میزان بودجه گروه سنی همسفران تعداد همسفران زمان سفر سلیقه و نظر خود و همسفرانتان

مثلا مجلل ‌ترین تور کیش برای ماه عسل پیشنهاد می‌شود، در حالی که تورهای ارزان می‌توانند برای سفرهای دسته جمعی با دوستان مناسب باشند. این نکته مهم را در نظر بگیرید که سفر به هدف تفریح و آرامش انجام می‌شود بنابراین در نهایت سلیقه و انتخاب شما اهمیت دارد که در قالب هیچ قانونی نمی‌گنجد. در ادامه به بررسی ارزان‌ترین تا گران ترین تور کیش می پردازیم.

تور مجلل کیش چه ویژگی‌هایی دارد؟

مهم‌ترین پارامتر در مجلل‌ترین تور کیش به محل اقامت ارتباط دارد. پس اقامت هتل ۵ ستاره در کیش، از مهم‌ترین ویژگی های تور شما است. هتل‌های لوکس کیش مانند: هتل ترنج، هتل داریوش، هتل شایان، مارینا پارک، آرامیس پلاس، پانوراما و... اقامت رویایی برایتان فراهم می‌کنند. وقتی مجلل ترین تور کیش را انتخاب می‌کنید، تمام انتظاراتی که از یک هتل ۵ ستاره دارید برآورده می‌شود. البته برای انتخاب هتل باز هم همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد. برای مثال هتل ترنج کیش به سبک کابانا بوده و روی دریا احداث شده است. هر واحد اقامتی در هتل ترنج کیش، بالکنی مشرف به دریا دارد. همچنین تعدادی از مجلل ترین اتاق‌های این هتل، دارای کف شیشه ای هستند؛ یعنی شما از کف اتاقتان دریا را می‌بینید.

هتل داریوش یک هتل موزه است؛ ساختمان این هتل به سبک معماری تخت جمشید ساخته شده و خود یکی از جاهای دیدنی کیش به شمار می‌رود؛ بنابراین برای محل اقامت در مجلل ترین تور کیش، گزینه‌های زیادی دارید که قطعا همه آن‌ها شما را راضی می‌کنند.

سایر ویژگی‌های تور کیش شامل مواردی مانند آفرها، نوع سفر(هوایی یا زمینی)، تفریحات ارائه شده و... است.

دلیل ارزانی برخی تورهای کیش چیست؟

همواره ارزان بودن تور کیش نشانه کیفیت پایین امکانات نیست. برای مثال معمولا تور لحظه آخری کیش یا زمانی که زمان سفر شما برای روزهای ابتدایی هفته انتخاب شود، تور قیمت پایین‌تری دارد. برخی از تورهای ارزان کیش به صورت زمینی (اتوبوس یا قطار) هستند. همین فاکتور باعث پایین آمدن قیمت تور می‌شود اما سفر زمینی برای سالمندان گزینه مناسبی نیست. اگر با دوستان و گروه‌های سنی جوان به جزیره سفر می‌کنید، تور زمینی کیش مناسب هستند.

فاکتور بعدی که باعث ارزان تر شدن تور کیش می‌شود، محل اقامت شما در جزیره است. معمولا هتل‌های ۲ستاره و ۳ستاره در تورهای ارزان کیش پیشنهاد می‌شوند. البته تقریبا تمامی هتل‌های کیش دارای امکانات قابل قبولی بوده و شرایط مناسبی برای اقامت شما در جزیره فراهم می‌کنند. پس لازم نیست نگران امکانات محل اقامت در تورهای ارزان کیش باشید.

اگر تور کیش خود را از تورگردان رزرو نمایید، مهم نیست شما در چه هتلی اقامت خواهید داشت و تمامی آفرهای گردشگری را مانند مسافرین تور مجلل کیش دریافت خواهید کرد.

تور ارزان کیش انتخاب کنم یا تور مجلل؟

علاوه بر مواردی که گفتیم برای انتخاب تور باید در نظر بگیرید، برای خرید گران‌ترین یا ارزان ترین تور باید به هدف سفر خود بیندیشید. معمولا افرادی که دارای روحیه ماجراجویی هستند و در طول سال بسیار سفر می‌کنند، تورهای ارزان قیمت را می پسندند. به این ترتیب می توانند بیشتر سفر کنند و برای لذت بردن از جاذبه های گردشگری نیازی به گزینه‌های خاصی ندارند. از طرفی برای سفرهایی که قرار است خاطره خاص، به یاد ماندنی و متفاوت ایجاد کنید معمولا تورهای خاص را پیشنهاد می‌کنیم. در ضمن تمام مواردی که برای خرید تور کیش ذکر کردیم برای تور مشهد نیز صدق می‌کنند. برای اطلاع از تور هوایی مشهد یا انواع تور داخلی و خارجی با گروه پشتیبانی تورگردان تماس بگیرید.

م. خ 

منبع: با مشارکت تورگردان |یرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد برچسب‌ها جزیره کیش تور کیش هتل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جزیره کیش تور کیش هتل جزیره کیش تور کیش هتل تورهای ارزان برای انتخاب ارزان ترین محل اقامت ارزان کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

بلک‌ویو ارزان‌ترین گوشی تاشدنی جهان را به نام Blackview Hero 10 در ماه می (اردیبهشت و خرداد) رونمایی خواهد کرد. گوشی هیرو ۱۰ در آستانه‌ی رونمایی رؤیت شده است؛ اما قیمت گوشی هنوز مشخص نیست.

قیمت گوشی بلک ویو مدل هیرو ۱۰ قرار است ۴۰۰ یورو (حدود ۴۲۵ دلار) باشد. این دستگاه مقام ارزان‌ترین گوشی تاشدنی جهان را ازآن خود می‌کند.

قیمت گوشی نوبیا فلیپ که زمانی ارزان‌ترین گوشی تاشدنی بود، ۶۰۰ دلار است و قیمت گوشی انرجایزر مدل آلتیمیت U660S که هم‌اکنون ارزان‌ترین تاشدنی جهان است، به حدود ۵۴۰ دلار می‌رسد.

گوشی هیرو ۱۰ به صفحه‌نمایش ۶٫۹ اینچی اولد با وضوح ۲٬۵۶۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل و عمق رنگ ۱۰ بیتی مجهز است و حداکثر روشنایی آن به ۱٬۳۰۰ نیت می‌رسد. این نمایشگر با لولای قطره‌ای تا می‌شود و حداکثر ۲۵۰٬۰۰۰ بار تا‌شدن را جواب می‌دهد. ابعاد گوشی در هنگام بازشدن ۱۶۹٫۰ در ۷۵٫۷ در ۸٫۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۸ گرم است.

نمایشگر‌ی دایره‌ای درکنار دوربین دوگانه در پنل پشتی هیرو ۱۰ وجود دارد. دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و درکنار آن دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض قرار گرفته است. دوربین سلفی گوشی ۳۲ مگاپیکسلی است.

پردازنده‌ی گوشی جدید بلک‌ویو هلیو G99 است. رم گوشی ۱۲ گیگا‌بایت (LPDDR4X) و فضای ذخیره‌سازی آن ۲۵۶ گیگابایت (UFS 2.2) خواهد بود. این گوشی شبکه‌ی 4G را پشتیبانی می‌کند و به 5G دسترسی نخواهد داشت.

هیرو ۱۰ با رابط کاربری DokeOS 4.0 و سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و وعده‌ی سه سال به‌روزرسانی عرضه می‌شود و امسال اندروید ۱۴ را دریافت می‌کند.

مقالات مرتبط   انرجایزر با کنارزدن نوبیا، ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا را به‌نمایش گذاشت   ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا ماه آینده رونمایی می‌شود؛ هم‌قیمت محصولات میان‌رده؟

باتری گوشی تاشدنی بلک‌ویو ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. بلندگوهای استریو و NFC و جایگاه دو سیم‌کارت از دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند.

گوشی هیرو ۱۰ قاب آلومینیومی دارد و بخش پشتی‌اش با چرم گیاهی پوشیده شده است. این گوشی در رنگ‌های ارغوانی و مشکی عرضه می‌شود.


منبع : زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • کشف یک مقبره ۲۲۰۰ ساله مجلل در چین
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟