Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - با حضور معاون رئیس جمهور، فرمانده نیروی دریایی ارتش، مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح از جدیدترین دستاوردهای نیروی دریایی ارتش در بوشهر رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، با حضور معاون رئیس جمهور، فرمانده نیروی دریایی ارتش، نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار بوشهر و فرماندهان نیروهای مسلح ضمن افتتاح کارخانجات نوآوری و فناوری صنایع دریایی نیروی دریایی ارتش از نخستین موتور دیزل دریایی ایرانی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم نخستین و بزرگترین کارخانه نوآوری صنایع دریایی ایران افتتاح و از موتور دیزل دریایی ایرانی با قدرت 3600 اسب بخار با نام مکران  3600 رونمایی شد.

همچنین دو ناو رزمی موشک‌انداز بهینه‌سازی شده بنام «گرز» و «خنجر» به ناوگان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق شد.

فرآیند بهینه‌سازی، طراحی و ساخت قطعات و تعمیرات اساسی این 2 ناو در کارخانجات نوآوری صنایع دریایی ایران با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان از اسفندماه سال قبل آغاز و امروز رونمایی شد.

رونمایی از نخستین موتور دیزل دریایی تمام ایرانی/ الحاق 2 ناو موشک‌انداز ‌«گرز» و «خنجر» ‌به نیروی دریایی ارتش + تصاویرستاری: شرکت‌های دانش‌بنیان نوآوری‌های جدیدی در صنعت دریایی رقم زده‌اندامیر دریادار ‌ایرانی: به تولید موتور‌های سنگین‌تر دریایی ورود کرده‌ایم/ تثبیت حضور ارتش ‌در عمق دریا‌ها و اقیانوس‌ها

با رونمایی از موتور دیزل دریایی ایرانی با قدرت 3600 اسب بخار، سرعت شناورهای نظامی نیروی دریایی ارتش در آب‌های دور و اقیانوس‌ها به بیش از 2 برابر افزایش یافت.

این موتور دریایی دیزلی با همکاری جوانان و نخبگان ایرانی طراحی و ساخته شده است و سرعت شناورهای نظامی تا 30 گره دریایی افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش موتور دیزل دریایی رونمایی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: این مستند، روایتی از مجموعه فعالیت‌های بانو رحیمه همتی طاحونه، مسوول خواهران قرارگاه فرهنگی مسجد سیدمصطفی خمینی بوشهر است.

حجت الاسلام محمد قادری افزود: خانم طاحونی بانوی فعالی است که در بستر انقلاب اسلامی علاوه بر شئون مادری نخ تسبیحی در فعالیت‌های اجتماعی است و نقشی محوری در ترویج و تحقق ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تمجید از این کار فاخر خواستار تولید مجموعه‌های دیگری از این روایت‌ها شد و بر آمادگی صدا و سیما برای نشر چنین آثار ارزشمندی تأکید کرد.

مائده پیامی، مسوول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی نیز این مستند را روایتی از رحیمه همتی به عنوان سندی از الگوی زنان عنوان کرد که برای اولین بار انجام می‌شود و یک کار جدید از امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر است.

دیگر خبرها

  • فیلم| رونمایی از نخستین موتور بنزینیِ ۶ سیلندر؛ ساخت ایران
  • نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت» رونمایی شد
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از نخستین موتور دیزلی جهان
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از اولین موتور دیزلی جهان