Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فضایی ایران، سازمان فضایی پاکستان، سومین کنفرانس دوسالانه فضایی (ICS۲۰۲۲) را با موضوع «نقش فناوری و کاربردهای فضایی در توسعه اقتصادی و اجتماعی» برگزار می‌کند.

سازمان فضایی پاکستان (SUPARCO) با همکاری سازمان همکاری فضایی آسیا و اقیانوسیه (APSCO) و شبکه بین الدولی اسلامی در علوم و فناوری فضایی (ISNET) این کنفرانس دوسالانه را با موضوع « نقش فناوری و کاربردهای فضایی در توسعه اقتصادی و اجتماعی» با محوریت موضوعات زیر برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- علوم فضایی (Space Science)

- تکنولوژی فضایی (Space Technology)

- کاربردهای فضایی (Space Applications)

- آموزش فضایی، آگاهی و اطلاع رسانی (Space Education, Awareness, and Outreach)

- قوانین، سیاست‌ها و مقررات فضایی (Space Laws, Policy and Regulations)

تاریخ برگزاری این کنفرانس ۲۸ الی ۳۰ مارس سال ۲۰۲۲ میلادی برابر با ۸ لغایت ۱۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ در شهر اسلام آباد کشور پاکستان است.

متقاضیانی که علاقمند به ارائه مقاله در این کنفرانس هستند، باید نسبت به ارسال چکیده مقالات خود به آدرس isacirc@isa.ir تا تاریخ ۳ دی ماه سال جاری اقدام کنند.

حمایت مالی کنفرانس از سوی میزبان به مقالات برگزیده تعلق خواهد گرفت.

کد خبر 5380297 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: فناوری فضایی سازمان فضایی ایران فراخوان پاکستان حاکمیت سایبری تحقیقات علمی اینترنت نوآوری همراه اول شرکت دانش بنیان فناوری فضایی فناوری اطلاعات فضای مجازی آمازون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فیس بوک کسب و کار هوش مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در آستانه سفر «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران، با همتای ایرانی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، «میخائیل اولیانوف» در پیامی در شبکه احتماعی ایکس از دیدار با «محسن نذیری اصل» نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین‌المللی در وین، در آستانه سفر برنامه‌ریزی شده مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران خبر داد.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس هفته آینده در سفری به تهران ضمن دیدار با مقامات ایرانی در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان شرکت می‌کند. 

سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ از هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در اصفهان با حضور مهمانانی از اقصی نقاط جهان برگزار خواهد شد.

او قرار است در روز نخست این کنفرانس در ضیافت شام به میزبانی «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران شرکت کند.

گروسی همچنین روز سه‌شنبه و در یک کنفرانس خبری به سوالات رسانه‌ها پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران
  • پاکسازی زباله‌های فضایی با کمک فناوری ژاپنی
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • سال پر پرتاب فضایی ایران با ماهواره‌های طلوع ۳، ظفر ۲ و کوثر
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد