Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@02:18:10 GMT

قتل به خاطر نگاه خیره به یکدیگر!

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۲۸۴۷

قتل به خاطر نگاه خیره به یکدیگر!

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به قتل، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد که در یک نزاع دسته جمعی که به دلیل نگاه خیره دو شخص به یکدگیر ایجاد شده بود، شخصی ناشناس به وسیله سلاح سرد جوان ۳۱ ساله را به قتل رسانده و متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هویت قاتل شدند و با بررسی سوابق او متوجه شدند وی از اوباش سطح دار استان است که به واسطه قتلی که انجام داده متواری شده و جا و مکان مشخصی ندارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی فردیس با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه موقت متهم را در این شهرستان شناسایی کردند، تصریح کرد: در ادامه در یک عملیات ضربتی این متهم و اوباش تحت تعقیب دستگیر و به پلیس آگاهی فردیس منتقل شد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به حرفه ای بودن و عدم اقرار متهم به انجام قتل، گفت: علی رغم این موضوع، با توجه به مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پلیس آگاهی، مراجع قضائی اثبات مجرمیت این اوباش را تایید کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز یادآوری کرد: کنترل خشم و پیشگیری از ایجاد نزاع های دسته جمعی، می تواند از وقوع حوادث غیرقابل جبران این چنین پیشگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل اراذل و اوباش جنایت پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد

به دنبال قتل کاگر قهوه‌خانه‌ای در شهرری به‌خاطر کینه‌جویی، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بیست و هشتم فروردین‌ ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهری‌ ری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از درب ورودی وارد و پس از چند دقیقه‌ با  لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد اما به دلیل‌ مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس‌ آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان