Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، رائد جبل، معاون رئیس سازمان هواپیمایی کشوری یمن با اشاره به حملات شامگاه دوشنبه جنگنده‌های ائتلاف عربی ضد یمن به شهر صنعاء و  فرودگاه آن اظهار کرد: فرودگاه صنعاء طبق شروط و الزامات بین‌المللی معمول در فرودگاه‌های جهان، خدمات هوایی خود را در سطح بالایی از تخصص و آمادگی به هواپیماهای سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی ارائه می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: هدف از حملات ائتلاف دشمن به فرودگاه صنعاء را مانع‌تراشی در روند انتقال کمک‌های بشردوستانه به مردم و مختل کردن پروازهای سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی فعال در یمن است. ائتلاف دشمن تمامی منشورها و توافقنامه‌های بین‌المللی و در راس آنها توافقنامه شیکاگو که حمله به فرودگاه‌های غیرنظامی را جرم می‌دانند، نادیده گرفت.

معاون رئیس سازمان هواپیمایی کشوری یمن افزود: کشورهای عضو ائتلاف دشمن از روز اول فرودگاه بین‌المللی صنعاء را هدف قرار دادند و مانع از ورود دستگاه‌های ارتباطی ویژه و سامانه آن شدند و امروز نیز مستقیما فرودگاه را هدف قرار دادند.

او در ادامه اقدام فوری سازمان ملل برای توقف این حملات برنامه‌ریزی شده به فرودگاه صنعاء را که فعالیت‌های آن را مختل خواهند کرد، خواستار شد.

طبق گزارش شبکه خبری المیادین، جنگنده‌های ائتلاف سعودی شامگاه دوشنبه سلسله حملاتی را علیه صنعاء و فرودگاه این شهر آغاز کرده و به پرواز بر فراز صنعاء ادامه دادند.

در مقابل ائتلاف عربی ضد یمن در بیانیه‌ای مدعی شد که حملات هوایی "دقیق و محدود"ی را علیه اهداف "نظامی و مشروع" در فرودگاه بین‌المللی صنعاء انجام داده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: فرودگاه صنعا یمن حمله عربستان جنگنده ائتلاف سعودی فرودگاه صنعاء بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 746270

دیگر خبرها

  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه