Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@06:23:59 GMT

کرونا به لاتزیو رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۲۸۶۰

کرونا به لاتزیو رسید

ستاره خط حمله تیم لاتزیو به دلیل ابتلا به کرونا به قرنطینه خانگی رفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از لا گاتزتا دلو اسپورت، تست کووید چیرو ایموبیله، مهاجم ایتالیایی تیم لاتزیو مثبت شده است و این بازیکن بایستی مدتی را در قرنطینه بگذارند تا بتواند دوباره به ترکیب تیمش بازگردد.

اگرچه در حال حاضر هیچکدام از منابع رسمی خبر ابتلای ایموبیله به کرونا را تأیید نکرده‌اند، اما نشریه ایتالیایی با اطمینان خاطر خبر مربوطه را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این یک آزمایش دیگر از ایموبیله گرفته شده بود که جواب آن آزمایش منفی شد، با این وجود در آزمایش مجدد ابتلای ستاره تیم ملی ایتالیا به ویروس کرونا تأیید شده است.

به این ترتیب ایموبیله بازی تیمش برابر ونتزیا را در شرایطی از دست می‌دهد که این تیم نیاز مبرمی به پیروزی دارد. شاگردان مائوریتسیو ساری جایگاه چندان مناسبی در جدول سری آ ندارند و امیدوارند هر چه سریع‌تر بتوانند شاهد بازگشت مهاجم گلزن شأن به ترکیب اصلی باشند.

یک سال پیش نیز ایموبیله به دلیل ابتلاء به کرونا بازی‌های تیمش برابر کلوب بروخه و زنیت را از دست داد. هر چند پیش از این دو مسابقه، لاتزیو یک بازی با تورینو انجام داد که در آن یک گل نیز به ثمر رساند. پس از مسابقه در آزمایش‌های انجام شده مشخص شد که وی به کرونا مبتلا بوده و به همین خاطر، پزشکان لاتزیو با جریمه سنگینی مواجه شدند. ایوو پولچینی و فابیو رودا به دلیل اشتباه خود محرومیت ۵ ماهه ای را تحمل کردند.

ویروس کرونا که برای مدت‌ها مسابقات فوتبال را به تعویق انداخته بود، یک بار دیگر در آستانه همه‌گیری است. سویه اومیکرون که جدیدترین سویه شناخته شده از کرونا محسوب می‌شود، قدرت سرایت بیشتری دارد و تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی باشگاه‌های انگلیسی را هم مبتلا کرده است.

کد خبر 543500

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لاتزیو ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا شیوع کرونا اومیکرون جهش جدید کرونا سری آ زنیت روسیه زنیت تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ باشگاه زنیت سن پترزبورگ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت شبکه 6G در آزمایش جدید به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید

 کنسرسیومی از شرکت‌ها در ژاپن اولین دستگاه بی‌سیم پرسرعت 6G در جهان را ساختند. این دستگاه که از فناوری نسل ششم ارتباطات استفاده می‌کند، می‌تواند داده‌ها را با سرعت ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه در فاصله بیش از ۳۰۰ فوت (۹۰ متر) انتقال دهد. این میزان تا ۲۰ برابر سریع‌تر از شبکه 5G است.

به گزارش Docomo، این میزان سرعت انتقال داده، معادل انتقال پنج فیلم HD به صورت بی‌سیم در هر ثانیه است و تا ۵۰۰ برابر سریع‌تر از سرعت متوسط 5G شبکه موبایل T-Mobile در ایالات‌متحده است.

نتایج آزمایش‌های جدید که در ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین ۱۴۰۳) در بیانیه‌ای مشترک اعلام شد، نشان می‌دهد که این دستگاه بی‌سیم، داده‌ها را با سرعت ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه، در فضای داخلی در باند ۱۰۰ گیگاهرتز، و در فضای خارجی در باند ۳۰۰ گیگاهرتز منتقل می‌کند. نمایندگان کنسرسیوم در بیانیه خود اعلام کردند که این تست‌ها در فاصله ۱۰۰ متری انجام شد.

شبکه 5G که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، آخرین استاندارد فعلی ارتباطات بی‌سیم است و تقریباً در همه گوشی‌های هوشمند جدید به‌کار رفته است. میانگین سرعت 5G شبکه موبایل T-Mobile در ایالات‌متحده تقریباً ۲۰۴.۹ مگابیت بر ثانیه (Mbps) است؛ درحالی‌که حداکثر سرعت تئوری 5G حدود ۱۰ گیگابیت بر ثانیه است.

اما طبق گفته GSMA، دانشمندان درحال‌حاضر روی ساختن نسل ششم این استاندارد 6G کار می‌کنند. استاندارد زیرساخت‌های 6G درحال توسعه است و پیش‌بینی می‌شود اوایل دهه ۲۰۳۰ این شبکه در بسیاری از مناطق دنیا رسماً در دسترس قرار گیرد.

تفاوت اصلی بین 6G و 6G در باند‌های فرکانس طیف الکترومغناطیسی است که دانشمندان درحال کار روی آن هستند. عملکرد در باند‌های بالاتر، به‌معنای سرعت بسیار بالاتر است. باید منتظر ماند و دید که دقیقاً در چه سالی فناوری 6G در کشور‌ها عرضه می‌شود.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • یوتیوب روی توسعه ابزار جدید هوش‌مصنوعی کار می‌کند
  • سرعت شبکه 6G در آزمایش جدید به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد