Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الله شیروانی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم کوتاه «فگار» به کارگردانی «محسن باقری دستگردی» در استان تولید شد.

او اظهار داشت: «فگار» داستان آسیب‌هایی اجتماعی همچون بیکاری، خشونت و مشکلات زنان سرپرست خانوار است است که امروز برخی خانواده با آن مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیروانی افزود: این فیلم تلاش دارد پیامد‌های منفی این مشکلات را در بستر خانواده نشان دهد.

بیشتر بخوانید

حضور مستند فرزندان خونیار در جشنواره جهانی روسیه

او ادامه داد: فیلم نامه این فیلم را «فاطمه مشرف» و «محسن دستگردی» به صورت مشترک نگارش کرده اند که یکی از تولیدات کارگاه فیلمنامه نویسی حوزه هنری استان است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه زمان فیلم «فگار» ۹ دقیقه است، اضافه کرد: «رضا یزدانیان» تصویربردار، «سینا کوهی فایق دهکردی» تدوینگر، «مهدخت اصغریان» برنامه ریز و گریم، «سجاد شیرازی» صدابردار و صداگذار و «سید صادق موسویان» مدیر تولید این اثر بوده اند و «زهرا امیرخانی»، «مصطفی رئیسی فیل آبادی» و «فرشته قادری دهکردی» به عنوان بازیگر در آن ایفای نقش کرده اند.

شیروانی اظهار داشت: «شمس الدین آل معصوم»، «میلاد غلامی»، «داود امینیان»، «اکرم راستی قهفرخی»، «هادی شریف پور»، «علی اسکندری»، «کورش قلی پور»، «رضا جوانبخت»، «پدارم فرخ نیا» و «آناهید قاسمی» از دیگر عوامل این فیلم کوتاه هستند.

او گفت: واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تا کنون بیش از ۱۰ فیلم با موضوعات آسیب‌های اجتماعی تولید کرده است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم کوتاه حوزه هنری چهارمحال و بختیاری حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

وی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.

مثنوی اضافه کرد: در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • نمدمالی، هنری با روایت تاریخ
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری