Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از 9to5mac، آستین مان، متخصص عکاسی، پس از آزمایش شگفت انگیز خود از دوربین آیفون ۱۳ پرو در تانزانیا، آزمایش خود درباره مک بوک را نیز به اشتراک گذاشته است. مان نتیجه می‌گیرد که مک‌بوک پرو‌های جدید به طور قابل ملاحظه‌ای بر همه افراد تأثیر می‌گذارند و فقط مخصوص افراد حرفه‌ای نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عکاس پس از تانزانیا برای عکسبرداری باورنکردنی خود از آیفون ۱۳ پرو، مدتی را در Flagstaff، آریزونا گذراند مان در پاسخ به این سوال که "آیا ارتقا محصولات فقط برای حرفه ای‌ها است یا برای همه قابل استفاده خواهد بود؟ "معتقد است که این نوت بوک‌ها فقط برای حرفه ای‌ها نیستند.

به گفته مان ارتقاء در M۱ MacBook Pro به طور قابل توجهی بر همه افراد تأثیر می‌گذارد به طور مثال عمر باتری بهتر شده است و قابلیت جدید این دستگاه باعث خنک شدن باتری می‌شود و هر کاری را که بخواهید این محصول برای شما انجام می‌دهد، چه ساختن یک آلبوم عکس خانوادگی در Photos یا رندر کردن یک انیمیشن در After Effects را به خوبی انجام می‌دهد.

مان شروع به آزمایش عملکرد مک بوک پرو جدیدکرد، او معتقد است که سرعت همیشه موردم مهم و جذابی بوده است، اما من بیشتر از همه در مورد بهره وری و مدیریت توان محصولات کنجکاو هستم، بنابراین چند آزمایش انجام دادم یکی از آن‌ها به شرح زیر بود:

لپ تاپ MacBook Pro M۱ Max ۱۶ اینچی را تا ۱۰۰ درصد شارژ کردم و سپس آن را از برق کشیدم. ابتدا من یک تصویر را در Starry Landscape Stacker روی ۱۰۰ فایل TIFF (هر کدام ۱۵۰ مگابایت) اجرا کردم رندر شدن آن ۴ متر ۲۴ ثانیه طول کشید و عمر باتری همچنان ۱۰۰% بود (صدای پنکه قابل شنیدن نبود). انباشتن ۱۰۰ فایل TIFF (هر کدام ۱۵۰ مگابایت) ۴ دقیقه ۲۴ ثانیه طول کشید.

سپس یک تست Cinebench را انجام دادم که در عرض چند دقیقه تمام شد و همچنان باتری ۱۰۰ ٪ بود. بعدتر من ۱۰۰ فایل تصویری TIFF را به عقب برگشتم و آن‌ها را در StarStax باز کردم و یک ترکیب "Gap Filling" از تمام ۱۰۰ فایل TIFF را پردازش کردم. این فرآیند فشرده ۲ دقیقه ۳۶ ثانیه دیگر طول کشید و هنوز باتری ۱۰۰ درصد بود؛ بنابراین من ۸ تصویر را در Adobe Camera Raw باز کردم و از Photomerge برای ایجاد یک پانورامای غول پیکر استفاده کردم و در کمال تعجب باز هم باتری عدد ۱۰۰ را نشان می‌داد.

در این مرحله گزینه‌های من تمام شد، بنابراین  در مرحله آخر به Cinebench بازگشتم تا دوباره آزمایش را روی انجام دهم حدود ۲.۵ دقیقه پس از آن آزمایش، عمر باتری در نهایت به ۹۹ درصد کاهش یافت.

مان از سرعت و کارایی بسیار تحت تأثیر قرار گرفت. به طور خلاصه، چشمگیرترین عملکرد MacBook Pro M۱ Max جدید فقط سرعت نبود بلکه بخش مدیریت قدرت و گرمای دستگاه که به اندازه یا بیشتر از سرعت اهمیت دارد، برای این عکاس مهم بود.

مان همچنین تجربه خود از نمایشگر جدید Liquid Retina XDR را شرح داد. رندر کردن این جزئیات قبلاً در مک بوک پرو امکان پذیر نبود و بسیار خوب است که این قدرت نمایشگر را در این زمینه به همراه داشته باشم.

مان انتظار دارد که این دو تغییر در محصولات بعدی ایجاد شود:

اول‌ ای کاش اسلات کارت SD شبیه به اسلات Sony A۱ بود که هم SD و هم CF Express در آن قابل استفاده می‌بود. این موضوع امروز برای من واقعاً مفید خواهد بود و فکر می‌کنم در آینده نزدیک برای اکثر متخصصان خلاق مفیدتر و کاربردی باشد.

دوم اگر یک گزینه صفحه نمایش مات/بدون تابش وجود داشت وضعیت بسیار مطلوب‌تر می‌شد. سال‌ها پیش، این یک گزینه در لپ‌تاپ‌های اپل بود و با گزینه ضد تابش «nano-etch» قابل استفاده بود. امیدوارم در نسل‌های بعدی این محصول ما باز این گزینه را مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید

اولین بنچمارک تراشه M۱ Max منتشر شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمایش باتری لپ تاپ اپل اپل مک بوک پرو مک بوک پرو ۱۰۰ فایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ده دقیقه شارژ ۳۲۰کیلومتر رانندگی کنید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پولستار، شرکت سوئدی زیر مجموعه‌ی ولوو، آزمایشی را با یک نمونه‌ی اولیه Polestar ۵ انجام داد و شاهد شارژ مجدد باتری آن از ۱۰ تا ۸۰ درصد تنها در ۱۰ دقیقه بود. این میزان شارژ معادل ۲۰۰ مایل (۳۲۰ کیلومتر) رانندگی است. پورشه تایکان با باتری ۱۰۵ کیلووات‌ساعتی این کار را در حدود ۱۸ دقیقه انجام می‌دهد.

براساس گزارش زومیت، در خودرو آزمایشی پولستار از باتری مخصوص شرکتی به نام StoreDot استفاده شد. ینس گروت، مهندس ارشد سیستم‌های باتری پولستار، می‌گوید: «این مدرکی است که نشان می‌دهد اکنون می‌توانیم با سرعت‌های بسیار بالا عملیات شارژ سریع را در یک خودرو استاندارد پیاده کنیم. ما به غیر از باتری، چیز جدیدی اضافه نکردیم. فقط باتری، پمپ خنک‌کننده‌ی اصلی و فن وجود داشت.»

پولستار اعلام نکرده است که آیا قصد دارد از باتری‌های StoreDot در محصولات آینده استفاده کند یا خیر، اما می‌گوید که این آزمایش، پیش‌نمایش «باتری نسل بعدی» را نشان می‌دهد و نتایج اولیه بسیار امیدوارکننده است.

انتظار می‌رود خودرو جدید Polestar ۵ تا سال ۲۰۲۵ با برد تخمینی ۶۰۰ کیلومتر فقط با یک بار شارژ و با قیمت پایه‌ی ۹۰٬۰۰۰ دلار، معرفی و عرضه شود.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901678

دیگر خبرها

  • با ده دقیقه شارژ ۳۲۰کیلومتر رانندگی کنید!
  • بیرون آوردن پیکر شهدا در شمال نوار غزه
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه