Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه رفاه و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، شهرام غفاری، مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی در ارتباط زنده با شبکه خبر از آغاز نسخه نویسی الکترونیکی در کشور از روز چهارشنبه خبر داد و اظهار کرد: به موجب قانون از فردا نسخه نویسی الکترونیکی  برای سازمان تأمین اجتماعی و دیگر سازمانها اجباری و الزامی و محقق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی تجربه خوبی در این سال‌ها از نسخه نویسی داشته است، از سال های گذشته هم اقدامات مطلوبی در این باره صورت گرفته و اجرایی کرده است.

مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: فردا از نظر ما همه چیز آماده است  البته مشکلاتی برای اجرای نسخه نویسی در کشوربرای  برخی مراکز دانشگاهی و پزشکان و مردم احتمالا به وجود آید اما تهمیداتی برای آن دیده شده و انشالله هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد و مردم کماکان می‌توانند مراجعه  کنند و از خدمات بهره مند شوند.

وی تأکید کرد: در صورت به وجود آمدن مشکلات جزیی بیمه شدگان و پزشکان نگران نباشند و می توانند از نسخه های کاغذی استفاده کنند.

غفاری درباره کارآمد بودن   سیستم نسخه نویسی الکترونیکی، عنوان کرد: راه سوء استفاده در نظام الکترونیکی مانند دیگر حوزه ها وجود دارد اما خوشبختانه بر این بخش نظارت دقیقی وجود دارد و تهمیدانی اندیشیده شده است، به طور مثال اگر یک کد بیمه ای در دو استان استفاده شود ما از این موضوع اطلاع داریم، این در حالی است که در نسخه های کاغذی این کونه نبود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان سازمان تأمین اجتماعی نسخه نویسی آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس نسخه نویسی الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

ستاد انتخابات کشور

کد خبر 6094311 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند