Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مجید صدری امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقریباً در این یک سالی که در باشگاه هستیم، فکر می‌کنم اولین کنفرانس خبری ما باشد که می‌خواهیم درباره یکسری از مسائل گفت‌وگو کنیم. همچنین ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت می‌گویم. بنده یک سال است که در باشگاه پرسپولیس در خدمت همه عزیزان هستم و در این مدت فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم و خیلی‌ها را هم دوست دارم شما سوال کنید و من جواب بدهم، درباره اینکه در گذشته چه گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای آینده ما برنامه خیلی خوبی داریم و تلاش‌مان این است که اولین قولی که به هواداران عزیزان‌مان را می‌دهیم بتوانیم قهرمانی ششم را کسب کنیم.

باید از تمام ظرفیت‌های باشگاه در حوزه درآمدزایی استفاده کنیم


وی ادامه داد: با کمک هواداران می‌خواهیم زیرساخت‌هایی را مهیا کنیم تا مثل گذشته مشکلات و بحث‌های مالی را نداشته باشیم. ان‌شاءالله با کمک هم و هواداران قطعاً این مشکل را حل می‌کنیم و دیگر اتفاقاتی که بگویند آقا پول ندادند و عقب افتاد و ... را سعی می‌کنیم نداشته باشیم. برنامه‌ای که ما برای آینده داریم این است که اولاً از تمام ظرفیت‌های باشگاه در حوزه درآمدزایی استفاده کنیم. این ظرفیت‌ها محقق نمی‌شود مگر به کمک هواداران عزیز. یک بخشی از آن در فضای مجازی است که تخصص من بوده و هست. تلاش می‌کنیم که از همه این ظرفیت‌ها استفاده کنیم. بحث دیگر هم تبلیغات محیطی و پخش مستقیم است که می‌تواند به باشگاه کمک کند تا کادر فنی ما بدون دغدغه چه در تیم بزرگسالان و چه در تیم‌های دیگر بتوانند کار کنند و امیدواریم که این قهرمانی‌های ما مداوم باشد. وقتی می‌گوییم پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست، این موضوع را باید در همه حوزه‌ها بتوانیم نشان دهیم.

باشگاه پرسپولیس باید در همه حوزه‌ها جایگاه نخست را داشته باشد


سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم ما در پنج دوره لیگ برتر قهرمان شده و ان‌شاءالله در آسیا و جام حذفی هم این موفقیت‌ها کسب شود و بتوانیم در این مسابقات هم به موفقیت دست پیدا کنیم. ما باید باشگاه‌مان از نظر اخلاق و فرهنگی باید یک باشد. باشگاه پرسپولیس باید در همه حوزه‌ها جایگاه نخست را داشته باشد و این موضوع هم میسر نمی‌شود به جز با همدلی و رفاقتی که بین هواداران، تیم و باشگاه باید برقرار باشد. تلاش ما باید این باشد که برای رسیدن به موفقیت از همه پتانسیل‌مان استفاده کنیم. یکی از مواردی که ما در آینده قطعاً به آن می‌پردازیم بحث تعامل است، یعنی مشکلات‌مان را با تعامل حل کنیم و هیچ وقت به دنبال دعوا و بحث‌های مشاجره‌ای نیستیم و بیشتر به دنبال تعامل هستیم.

در باشگاه پرسپولیس چیزی پنهان از هواداران‌مان نداریم


صدری در ادامه تأکید کرد: البته اجازه هم نمی‌دهیم که یک اپسیلون از حق باشگاه‌مان ضایع شود و امیدواریم در فصل جاری به اهدافی که ترسیم کردیم بتوانیم برسیم و تلاش می‌کنیم که روابط عمومی ما هر ماه از عملکرد باشگاه در تمام حوزه‌ها به رسانه‌ها گزارشی ارائه کند و یکی از بحث‌های مهم ما بحث شفافیت در همه حوزه‌هاست. ما در باشگاه چیزی پنهان از هواداران‌مان نداریم، چون بزرگترین سرمایه ما همین هواداران هستند و تلاش کردیم تا می‌توانیم اعتماد هواداران را جلب کنیم و هر وقت این تلاش ما به ثمر رسیده است همه از آن سود بردند.

چرا کاری که می‌شد با 100 هزار دلار جمع کنیم با 750 هزار دلار جمع کردیم؟!


وی درباره طولانی شدن زمان پرداخت مطالبات کالدرون و اینکه دلیل برگشت خوردن چند باره پول سرمربی پیشین پرسپولیس چه بود، گفت: در بحث خارجی‌ها ما یک پرونده کالدرون را نداریم. این پرونده‌ها قبل از ما هم بوده است و الان هم یکی دو تا پرونده دیگر است که باید تدبیر کنیم. تاریخ عقد قرارداد کالدرون 10 تیرماه 98 بود و آقای عرب مدیرعامل وقت قرارداد او را امضا کرده است. یعنی بیش از دو سال گذشته و اول ژانویه 2020 اختلاف پیش آمده است و رأی پرونده او 10 تیر ماه 99 اعلام و پرونده 29 آذر 1400 مختومه شد. پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه نیز در همین تاریخ باز شد. مبلغی که تا روز پرداخت به وی داده شده است 299 هزار و خرده‌ای بوده و مبلغ الباقی حدود 579 هزار و 500 دلار با سود و 3500 فرانک هم هزینه پرونده بوده است. حدود صد هزار و خُرده‌ای هم برای خواکین بوده است که کل این مبلغ حدود 745 هزار دلار شده است. مدت قرارداد کالدرون از 10 تیر 98 تا 10 تیر 99 بوده و برای هر فصل هم 850 هزار دلار قرارداد او بوده است که قرار بوده 300 هزار دلار دو هفته بعد از امضای قرارداد و 300 هزار دلار در نیم‌فصل و 250 هزار دلار هم بعد از فصل پرداخت شود. من فکر می‌کنم دستگاه‌های نظارتی باید به قراردادهایی که توسط باشگاه‌های ما بسته می‌شود، ورود کنند. ما همه فحش‌ها را خوردیم، تهمت‌ها را هم شنیدیم، ولی چه ضرورتی دارد کاری که ما با 100 هزار دلار می‌توانستیم جمع کنیم، با التماس این کار را با 750 هزار دلار جمع کردیم؟! متأسفانه هیچکس هم جواب نمی‌دهد.

چرا باید کاری کنیم که هوادار به ما فحاشی و توهین کند؟!


سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: یکی باید جواب بدهد. من باید جوابگوی عملکرد خودم باشم،‌ حتی اگر 10 سال است که از اینجا رفته باشم. باید بگوییم. به فلان دلیل، این 100 هزار دلار را (به کالدرون) ندادیم. یا جای دیگر مشکل داشتیم و این کار را انجام ندادیم. چرا باید اجازه بدهیم کار به اینجا برسد که هوادار به ما فحاشی و توهین کند؟! البته اشکالی ندارد، ما با دیده منت قبول کردیم و ایستادیم تا این کار تمام شود. آقای کالدرون اولین بحثش تهیه پول بود. از زمان آقای سمیعی به هر دری می‌زدیم که این 22 میلیارد را تهیه کنیم، ولی نمی‌شد. هرچه پول تهیه می‌شد حقوق بازیکنان کادر و پرسنل بود و باشگاه نتوانست 22 میلیارد را تهیه کند.

اگر آقای سجادی کمک نمی‌کرد از کجا باید پول کالدرون را می‌آوریم؟!


وی در این زمینه یادآور شد: شخصی که در این زمینه به ما کمک کرد آقای دکتر سجادی بود که متأسفانه خیلی توهین‌ها به ایشان می‌شود. هواداران عزیز که تک تک شما برای ما محترم هستید واقعاً اگر آقای سجادی کمک نمی‌کرد از کجا باید این پول را می‌آوریم؟! شاید برخی بگویند باشگاه دولتی است و وظیفه شما همین است، ولی همین که ایشان این حمایت را کرده، مهم است. خیلی از قبلی‌ها این کار را نمی‌توانستند، انجام دهند. به هرحال پول تهیه شد و بگذریم از اینکه در فضای مجازی چه مسائلی را بیان کردند که هیچکدام آنها صحت نداشتند. وزارت ورزش به ما کمک کرد و ما توانستیم پول را تهیه کنیم تا به کالدرون بدهیم، آنهم مسئله‌ای که با 100 هزار دلار حل می‌شد.

چرا آنهایی که پرونده کالدرون را درست کردند نباید پاسخ بدهند؟


سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اشاره کرد: مطالبه اصلی ما این است که یکی باید جواب بدهد چرا با 100 هزار دلار این پرونده را جمع نکردیم. نمی‌گوییم چه کسانی مقصر هستند، ولی به مردم توضیح بدهند. ما راجع به این قصه مطالبه داریم، هرکسی می‌خواهد باشد، حتی مجید صدری. چرا باید در فضای مجازی ما مورد اهانت قرار بگیریم؟ چرا کسانی که این پرونده را درست کردند نباید پاسخ بدهند؟ آقای سجادی و ما در انتهای این پرونده رسیدیم. خواهش می‌کنم از هواداران و رسانه‌ها بحث مطالبه‌گری را داشته باشند. سؤال من این است چرا این موضوع با 100 هزار دلار جمع نشد؟!

برای پرداخت طلب کالدرون ارز نیمایی گرفتیم


«ما در باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستیم که هزینه‌های‌مان را پایین بیاوریم.»، صدری با بیان این جمله ادامه داد: یکی از این کارها تهیه و پرداخت پول کالدرون بود. کمک دیگری که آقای سجادی به ما کرد این بود که نامه‌ای به ما داد که به بانک مرکزی رفتیم و کاری را انجام دادیم که پیش از این در باشگاه اتفاق نیفتاده بود. روال قبلی این بود که برای پرداخت پول به بازیکن، مثلاً رادوشویچ باید نامه می‌زدیم به بانک مرکزی و با قیمت روز ارز می‌گرفتیم، ولی برای کار کالدرون ارز نیمایی گرفتیم. یعنی سه میلیارد و 200 میلیون تومان به نفع باشگاه شد. این کار هم با کمک وزارت ورزش صورت گرفت. دوندگی با ما بود، ولی وزارت ورزش هم حمایت کرد.

به جای اینکه دلار را 29 هزار تومان بخریم، 23 هزار تومان خریدیم


وی خاطر نشان کرد: به جای اینکه دلار را 29 هزار تومان بخریم، 23 هزار تومان خریدیم، یعنی سه میلیارد و 200 میلیون تومان به نفع باشگاه شد. ما در کشور قوانینی داریم و باید این قوانین را رعایت کنیم. ما از صرافی‌هایی که مجوز بانک مرکزی دارند، اقدام کردیم و پول را پرداخت کردیم. دو بار خودم با آقای کالدرون صحبت کردم. من از ایشان خواهش کردم که در ترکیه بنشینیم صحبت کنیم و این پول را در چند قسط پرداخت کنیم. گفتیم می‌دانیم به شما بی‌احترامی شده است، ولی به احترام هواداران ما این پول را در پنج قسط با هر ضمانتی که می‌خواهید از ما بگیرید. دو بار قرار گذاشتیم ولی ایشان نیامد.

خواکین گفت پیش پیش پولش را از کالدرون گرفته است


صدری خاطر نشان کرد: صرافی گفت اگر در ترکیه، امارات و قطر شماره حساب بدهید، ظرف 24 ساعت این پول را انتقال می‌دهیم. ما دوباره از طریق وکیل کالدرون اعلام کردیم که شماره حسابی برای خودش یا خانواده‌اش از این کشورها بدهد که بتوانیم این کار را انجام بدهیم. دیدیم که 100 هزار دلار این پول برای آقای خواکین است. من به آقای گرشاسبی زنگ زدم و گفتم خیلی جالب است که طرف اینطوری با ما برخورد می‌کند و ما او را تحویل می‌گیریم. از گرشاسبی خواهش کردم که با خواکین صحبت کند و اگر می‌شود پول ایشان را ما اینجا بدهیم. جالب است آقای خواکین گفت من کل پولم را از آقای کالدرون گرفتم و دیگر کاری به این پول ندارم. پرونده به نام ایشان است، ولی پولش را پیش پیش از کالدرون گرفته است و ما اینجا هم تیرمان به سنگ خورد. به وکیل کالدرون دوباره زنگ زدیم و از ایشان سؤال کردیم که چه کار کنیم. ایشان گفت فقط در سوئیس حساب دارم.

ملیحه آدینه کد خبر: 1122817 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران باید در همه حوزه ها باشگاه پرسپولیس 100 هزار دلار هزار دلار جمع استفاده کنیم آقای سجادی هزار تومان ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟

از اول فروردین ماه تا هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛‌ علی طرزعلی معاون ارزی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: برای کالاهای اساسی به نرخ 28500 تومان یک میلیارد و 27 میلیون دلار،‌برای نیاز صنعت و تجهیزات تولید به نرخ 41 هزار تومان مبلغ 2 میلیارد و 549  میلیون دلار و برای خدمات 121 میلیون و برای واردات در مقابل صادرات  به نرخ توافقی 747 میلیون دلار تامین ارز صورت گرفت.

ریزش دلار به‌سمت کانال 50هزار


طرزعلی بیان داشت: برای واردات کالای اساسی کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی 930 میلیون دلار، برای دارو، مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی 97 میلیون دلار و در مجموع یک میلیارد و 27 میلیون دلار برای کالای اساسی و دارو ارز پرداخت شد.

معاون مرکز مبادله ارز و طلای ایران افزود: تامین ارز نیمایی برای «صنایع حمل و نقل و خودرو»  معادل 509 میلیون دلار، «صنایع تجهیزات برق و الکترونیک» معادل 249 میلیون دلار، «صنایع معدنی» معادل 176 میلیون دلار ، «ماشین آلات و تجهیزات تولید» معادل 149 میلیون دلار و «منسوجات و پوشاک» معادل 201 میلیون دلار صورت گرفته است. این گروه های صنایع همچنین به ترتیب 228، 33، 188، 108 و یک میلیون دلار ارز توافقی یا واردات در مقابل صادرات تا پایان روز هشتمم اردیبهشت ماه سال جاری دریافت کرده اند. 

علاوه بر این گروه ها، یک میلیارد و 266 میلیون دلار ارز نیمایی و 189 میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات به سایر صنایع اختصاص داده شده است.

گفتنی است، در روز نهم اردیبهشت ماه 1403 در تالار اسکناس ارز مرکز مبادله ایران، دلار با نرخ 44 هزار و 359 تومان، یورو با نرخ 47 هزار و 456 تومان و درهم با نرخ 12 هزار و 78 تومان مورد مبادله قرار گرفت. به همین ترتیب تالار حواله ارز، شاهد مبادله دلار با نرخ 41 هزار و 418 تومان، یورور با نرخ 44 هزار و 308 تومان و درهم با نرخ 11 هزار و 278 تومان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • پتروشیمی و فولاد ارزآورترین شرکتها در ۱۴۰۲/صادرات گاز نصف شد
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • گردش مالی اوراسیا از مرز ۸.۷ میلیارد دلار عبور کرد
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد