Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@18:02:12 GMT

۵ دلیل انتخاب هدیه از صنایع دستی

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۳۲۱۴

۵ دلیل انتخاب هدیه از صنایع دستی

در این گفتار ما به شرح دلایل، حوزه صنایع دستی را شایسته‌ ترین معرفی می‌کنیم.

به گزارش برنا، همه ما در طی ایام و مناسبت های فردی و سازمانی ملزم به اهدای هدیه و یا دریافت آن میباشیم. هدیه دادن الزامات خاص خود را دارد و از مهمترین آن انتخاب هدیه از بهترین و مناسب ترین حوزه است. در این گفتار ما به شرح دلایل، حوزه صنایع دستی را شایسته‌ ترین معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا صنایع دستی ایران

صنایع دستی ایران و همچنین صنایع دستی اصفهان یکی از شایسته‌ ترین حوزه‌ های انتخاب هدیه میباشد. انتخابی برای تمام رده های متفاوت و شئون مختلف.

 از هدیه فردی تا هدیه سازمانی و هدیه تبلیغاتی. از هدایای خاص تا هدایای مدیریتی. این سخن به گزاف نیست و در این گفتار به ۵ دلیل انتخاب هدیه از صنایع دستی میپردازیم.

مواد و مصالح به کار رفته در تمام شاخه‌ های صنایع دستی تماماً داخلی میباشد.  صنایع دستی ایران حوزه ای اشتغال زا و سودآور است. هزاران نفر مستقیم و غیر مستقیم در این عرصه مشغول به فعالیت میباشند.  به سبب شهرت و اعتبار جهانی نه تنها صنعتی ارزبر نیست بلکه ارزآور است.  صنایع دستی ایران به ویژه صنایع دستی اصفهان بسیار زیبا، کاربردی، متنوع و خاص هستند.  صنایع دستی ایران ریشه در فرهنگ، سنن و رسوم ارزشمند این دیار کهن دارد. بدین سبب میتوان صنایع دستی را سفیران شایستگی فرهنگی در داخل و خارج از مرزها دانست.

هفت گردون و هدایای متنوع صنایع دستی

هفت گردون عرضه کننده نفیس ترین هدایای صنایع دستی است. ابداع و نوآوری در زمینه هدایای خاص و هدایای تبلیغاتی و همچنین هدیه سازمانی مشی هفت گردون است. طراحی و خلق پکیج های انحصاری و متنوع با چیدمانی از زیباترین هدایای صنایع دستی با بسته بندی خاص دستاورد درخشان ماست.

 گلچینی از زیباترین های صنایع دستی ایران را در پکیج های ویژه و انحصاری هفت گردون مشاهده کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنایع دستی صنایع دستی اصفهان صنایع دستی ایران صنایع دستی ایران انتخاب هدیه هفت گردون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم

صنایع دستی به‌عنوان نماد فرهنگی، هویت و تاریخ یک کشور است باید توجه ویژه‌ای به آنها داشت. محمد معتمدی خواننده موسیقی‌های سنتی توصیه‌ای را به مردم برای استفاده هرچه بیشتر از صنایع دستی در منزل ارائه داده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم