Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبلی در پاسخ به سوالی درباره مجموعه‌های نمایشی که قرار بوده درباره زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ساخته شود، گفت: نوعی کوتاهی در این مدت صورت گرفته که شاید یکی از دلایلش کرونا باشد که باعث شده کار خوب و شرافتمندی که در شأن سردار سلیمانی باشد ساخته نشود. امسال تصمیم گرفتیم با حمایت و هم افزایی سازمان صداوسیما و همه مجموعه‌های رسانه‌ای جبهه انقلاب، عزم را جزم کنیم تا از شرمندگی شهدا در بیاییم و بتوانیم برای سال آینده کاری در خور شأن و تراز حاج قاسم سلیمانی بسازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس صداوسیما درباره به خروجی رسیدن این آثار اظهار کرد: در میان کارهایی که تاکنون تولید شده اثری فاخر نبوده است اما در همین مدت برنامه‌های دیگری مثل مستندها و کلیپ‌های خوبی تهیه شده است.

جبلی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری درباره بازگشت سرمایه‌های انسانی به آنتن هم گفت: همانطور که پیش از این هم گفتیم ما از این سرمایه‌ها استفاده خواهیم کرد اگر در مقاطعی به دلیل اینکه فضای مناسب برای کار این عزیزان و برای صیانت از آن‌ها و برای استفاده از ظرفیت‌هایشان یا خودشان فراهم نکردند یا در مدیریت‌های ما فراهم نشده است ما می‌خواهیم از تمام این سرمایه‌ها استفاده کنیم.

وی درباره ساخت برنامه‌های سرگرم‌کننده عنوان کرد: یکی از عناصر اصلی تلویزیون سرگرمی است و برای سرگرمی هدفمند و اصیل و سالم در دوره جدید برنامه‌هایی داریم.

جبلی در پایان در پاسخ به اینکه مهم‌ترین موضوع در بخش فرهنگ که به آقای جلیلی سپردید چه بوده است؟ گفت: دوران تحول در سازمان صداوسیما متکی است بر عنصر فرهنگ و کما اینکه سازمان صداوسیما بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور است، اما آنچه دغدغه مردم ما است پرداخت درست رسانه ملی به مقوله فرهنگ و هدایت فرهنگی جامعه و توجه به فرهنگ اصیل در جامعه ایرانی است. بنابراین ما در این دوره با استفاده از همه افراد ظرفیت‌ها توانمندی‌ها موسسات شخصیت‌ها و … باید سعی کنیم اولویت اصلی مان اصلاح جهت فرهنگی و تقویت جهت فرهنگی حرکت رسانه ملی در دوره جدید باشد و از برادر عزیزم آقای وحید جلیلی هم به عنوان فردی صاحب نظر و دغدغه مند در حوزه فرهنگ دعوت به کار کردیم تا در این زمینه به ما کمک کنند.

۵۸۵۸

کد خبر 1584939

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پیمان جبلی تلویزیون شهید سپهبد قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی :باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره ها و برنامه های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

به گزارش ایسنا،وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کارهای بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال های پیش محدودیت هایی برای صداوسیما و سایر نهادهای فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می زند و افکار عمومی را منحرف می کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکوها تذکر داده و سکوها هم حذف کردند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901722

دیگر خبرها

  • جبلی: باید کار‌های بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • پیمان جبلی: دوست داشتیم خبرهای خوش المپیک را از زبان او بشنویم
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • جوابیه وزارت فرهنگ و ارشاد به عصر ایران: مُهر وزارت چهار روزه ساخته شد
  • ساترا مسئولیت دارد جلوی محتوای تحریفی را بگیرد
  • جبلی :باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی