Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس لایحه تقدیمی دولت به مجلس، بودجه دانشگاه ارومیه برای سال ۱۴۰۱، ۵ هزارو ۳۳۵ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ از سوی هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است. در این لایحه بودجه دانشگاه‌ها بر اساس در آمد جاری مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس لایحه تقدیمی دولت به مجلس، بودجه دانشگاه ارومیه برای سال ۱۴۰۱، ۵ هزارو ۳۳۵ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال پیش بینی شده است.


بودجه‌ای که دولت برای برنامه آموزش نیرو‌های متخصص دانشگاه ارومیه حدود ۴ هزارو ۰۴۶ میلیارد ۰۵۴ میلیون ریال است.

بودجه برنامه ارائه خدمات رفاهی، فرهنگی ورزشی و و فوق برنامه دانشجویان حدود ۵۲۷,۸۵۳ میلیارد ریال، برنامه پژوهش‌های علمی حدود ۵۲۷,۸۵۳ میلیارد ریال و همچنین برنامه توسعه فناوری و فن آفرین دانشگاه ۲۰,۰۰۰ میلیارد ریال نظر گرفته شده است.

شرح کامل بودجه دانشگاه ارومیه در جدول زیر قابل مشاهده است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه ارومیه بودجه وزات علوم بودجه دانشگاه ارومیه میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۱ با عنوان «بودجه مصوب شرکت‌های دولتی» و پیوست سه با عنوان «شرکت‌های دولتی» را به تصویب رساندند.

«حمیدرضا حاجی‌بابایی» رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در این زمینه‌، توضیح داد: ۶۵ درصد بودجه شرکت‌های دولتی از محل نفت است و ما در این جدول بودجه شرکت‌های دولتی را شفاف کرده‌ایم که خارج از آن نمی‌توانند اقدامی انجام دهند.

کد خبر 6092906 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • نیاز آذربایجان‌غربی به ۵۰۰۰ کلاس درس برای رسیدن به استاندارد کشوری
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است