Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که بیش از ۸۰ درصد از کالاهای این مجموعه ساخت داخل است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین باغبان در این باره گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده گاز و محصولات جانبی در کشور اکنون به بزرگترین حمایت‌کننده‌ شرکت‌های ساخت قطعات و تجهیزات و کالاهای ساخت داخل تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توانمندی سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌ ساخت قطعات و تجهیزات پالایشگاهی بیان کرد: تاکنون پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی توانسته بیش از ۸۰ درصد از قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود را از سازندگان داخلی خریداری کند.

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: کالاهای ساخت داخل که در این پالایشگاه مورد استفاده و بهره‌برداری قرار گرفته‌ بیشترین استفاده را در حوزه‌های مکانیک، برق، ابزار دقیق و مواد شیمیایی ثبت کرده است.

باغبان به مهمترین اقلام و تجهیزات داخلی مورد استفاده در این پالایشگاه اشاره کرد و گفت: اقلامی مانند الکتروموتورها، گسکت، فلنچ، کارت‌های شبکه، کلیدهای ولتاژ بالا، قطعات و کارت‌های الکترونیکی ابزار دقیقی شامل سنسورهای پایش وضعیت و مواد شیمیایی کاربردی در بویلرها و ضدخودگی ساخت سازندگان داخلی بوده که در این پالایشگاه در بازه زمانی یاد شده مورد استفاده قرار گرفته است.

منبع: شانا

کلیدواژه: پارس جنوبی مجتمع گاز پارس جنوبی مجتمع گاز پارس جنوبی پالایشگاه دوم ساخت داخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • رقابت چین و هند برای نفوذ به بخش انرژی سریلانکا
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد