Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره‌برداری شرکت گل‌گهر گفت: ماحصل تلاش و برنامه‌ریزی‌ها در این هشت ماه ابتدای سال، ثبت ۴۷ رکورد در بخش معدنکاری، تولید کنسانتره، تولید گندله و افزایش کیفیت محصولات با تکیه بر توان و دانش فنی نیروهای داخلی مجموعه بوده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل‌گهر، مهندس علی پورمعصومی افزود: برنامه تولید شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در سال جاری ۲۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ میلیون تن درنظر گرفته شده است که شامل ۱۵.۵ میلیون تن کنسانتره سنگ آهن و ۱۱.۸ میلیون تن گندله می‌باشد و این برنامه تولید در مقایسه با سال قبل با افزایش نسبت به برنامه اعلام شده در بخش کنسانتره و گندله، سیاست گذاری شده است و نکته قابل توجه این است که افزایش برنامه تولید در شرایطی است که تمامی خطوط با بیش از ۲۰ درصد از ظرفیت نامی در حال تولید هستند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به خشکسالی موجود در منطقه و کشور از لحاظ بارندگی، فشار بیشتری در مورد کاهش و صرفه جویی در مصرف برق به مجموعه های تولیدی به ویژه شرکت گل‌گهر در سه ماه دوم سال وارد شد، افزود: البته با برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده توانستیم این مساله را مدیریت کرده و از تمام ظرفیت و توان کارخانه‌ها به نحو مطلوب استفاده کنیم. بر این اساس در پایان هشت ماهه اول سال جاری با وجود محدودیت‌های مصرف برق و همچنین مشکلات مربوط به ویروس کرونا توانستیم بیشتر از برنامه تولید کنیم.

پورمعصومی با تاکید بر اینکه کیفیت محصول امسال در مقایسه با سال گذشته در تولید کنسانتره و گندله رو به افزایش بوده، ادامه داد: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر همواره در مسیر افزایش ظرفیت‌های تولید کنسانتره و گندله گام برداشته است.

معاون بهره برداری شرکت گل گهر اظهار داشت: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برای سال جاری تولید ۱۵.۵ میلیون تن کنسانتره و ۱۱.۸ میلیون تن گندله را در دستور کار قرار داده است که از این میزان تا پایان ۸ ماهه نخست سال جاری تولید ۱۰ میلیون و ۵۷۴ هزار تن کنسانتره و ۸ میلیون و ۲۶۰ هزار تن گندله محقق شده است.

پورمعصومی افزود: چندین پروژه بهبود کیفیت تعریف شده، از جمله پروژه بهبود کیفیت خط چهار کنسانتره که دانه‌بندی، گوگرد و رطوبت را قرار است اصلاح کند و این پروژه امیدواریم تا آخر امسال به بهره برداری برسد. همچنین پروژه بهبود کیفیت خطوط ۵و۶و۷ که دانه بندی و بلین را اصلاح می کند و تا شهریورماه سال آینده به بهره برداری می رسد. چنین اقداماتی باعث مطلوب‌تر شدن و بهبود خوراک گندله‌سازی می‌شود. ضمنا پروژه بازیابی آب از باطله‌های کارخانجات فراوری یکی دیگر از پروژه‌هایی است که در حال اجراست.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرمان برنامه تولید بهره برداری شرکت گل گهر میلیون تن سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، علیرضا دلبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جغتای گفت: در پی نارضایتی فعالان بخش کشاورزی مبنی بر اختصاص سهمیه سوخت اداوات کشاورزی و به کمک فناوری نوین و یک شرکت فناور و نصب نرم افراز میزان کارکرد (jps) که میزان ساعت کارکرد وسیله و قدرت موتور و میزان فشاری که برای انجام کار تحمل می‌کند سنجیده می‌شود و براین اساس سهمیه سوخت تراکتور طبق جدول محاسبه واختصاص می‌یابد.
سید مرتضی میرزایی مدیر عامل شرکت فناور و طراح فناوری هم گفت:که به جز اعلام میزان ساعت کارکرد وسیله درصورتی که در وضعیت سیستم سیم کشی و برق ویا فشار روغن و احتمالا سرقت باطری توسط این نرم افزار پیامکی به تلفن همراه مالک تراکتور ارسال می‌شود تا مالک در صدد رفع مشکل براید.
او افزود:ضمن اینکه با توجه به اعلام مشکل به مالک در جهت افزایش هزینه‌های خرابی تراکتورو در صورت سرقت ان با رد یابی محل انتقال تراکتور به مالک اعلام می‌ شود.
مدیر عامل شرکت فناورگفت:ضمن اینکه در اینده باید تمامی ادوات کشاورزی به منظور جلو گیری از قاچاق سوخت و رعایت عدالت در توزیع سوخت کشاورزی به این سامانه ونرم افزار متصل شوند.

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است