Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به بازی مهدی مهدوی‌کیا در یک بازی فوتبال با لباس منقوش به پرچم رژیم صهیونیستی گفت: ماجرای عادی‌سازی ارتباط با رژیم صهیونیستی مدت‌هاست که از سوی کشورهای غربی به ویژه انگلستان که خود تشکیل‌دهنده این رژیم منحوس است، آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنها تلاش می‌کنند با عادی‌سازی روابط آرمان فلسطین و تظلم‌خواهی فلسطینی‌ها را در برابر رژیم صهیونیستی و اشغال سرزمین‌شان تحت‌الشعاع قرار دهند و رژیم صهیونیستی را یک رژیم مشروع جلوه دهند، در حالی که کشورهای عربی همچون کشور الجزایر در واکنش‌هایی مثبت از جمله تقدیم جایزه خودشان در قهرمانی تیم فوتبال کشورشان به فلسطینیان نشان دادند که آرمان فلسطین آرمان جهانی اسلام است و مردم مسلمان به آن اعتقاد دارند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در این حال وقتی شاهد هستیم برخی کشورهای حوزه جنوب خلیج فارس ضمن تلاش برای عادی‌سازی روابط با برگزاری مسابقات ورزشی و شخصیت‌های کشور مسلمان را به این وادی بکشانند و در مسابقات مختلف آنها را به صحنه بیاورند، نشان‌دهنده توسعه وسیع جهانی این اقدام علی فلسطینیان است.

نوباوه خاطرنشان کرد: اینکه ما می‌بینیم یک ورزشکار از کشور ما متأسفانه در این بازی‌ها شرکت می‌کند، در حالی پرچم رژیم صهیونیستی را نقش بسته، در مرحله اول نشان‌دهنده عدم آگاهی این ورزشکار کشورمان است که نه آرمان فلسطین را می‌فهمد و نه اعتقادی به مبارزه با ظلم دارد.

وی افزود: ما نباید به گونه‌ای عمل کنیم که جمهوری اسلامی ایران را در مواجهه با رژیم صهیونیستی به وضعیتی درآوریم که کسی نسبت به توجه انقلاب اسلامی به آرمان فلسطین شک کند و این اقدام ورزشکار کشورمان در مسابقه فوتبال قابل پیگیرد قانونی نیز هست. وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باید نسبت به این گونه اقدامات حساسیت نشان دهند و اجازه یک چنین توهینی را به ملت ایران ندهند که ورزشکاری از آرمان انقلاب اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین سر باز زند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: ورزشکاری که اقدام به این کار کرده باید به خاطر اقدامش از ملت ایران عذرخواهی کند و باید با وی برخورد قانونی صورت گیرد؛ چراکه اقدام وی خیانت به ملت ایران است و درواقع هم خیانت به ملت ایران و هم به ملت فلسطین./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: نوباوه رژیم صهیونیستی آرمان فلسطین ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز اظهار داشت: در صورت حمله به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ ملت فلسطین رخ می‌دهد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد: از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم با عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل موافقت کند.

محمود عباس افز. ئ که رژیم صهیونیستی سه چهارم نوار غزه را نابود کرده و اوضاع در غزه بسیار فاجعه‌بار است.

عباس گفت در صورت حمله زمینی به رفح بزرگترین فاجعه تاریخ ملت فلسطین رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد که باید راه حلی سیاسی ارائه شود که غزه، کرانه باختری و قدس در چارچوب کشور مستقل فلسطین در کنار هم جمع شود.

ابومازن گفت نگرانیم که رژیم صهیونیستی بعد از غزه، سراغ کرانه باختری بیاید و بخواهد ساکنان آن را به سمت اردن بکوچاند.

کد خبر 6091163 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست