Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه «چهل تکه یک وجود» که شامل دست بافته‌های ۴۰ مادربزرگ اصفهانی از یک سال گذشته تاکنون است، در فضای باز عمارت سعدی حوزه هنری افتتاح می‌شود.

مدیر تجسمی حوزه هنری اصفهان در این ارتباط در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در این نمایشگاه که با همکاری یک خانه سالمندان برگزار شده است، دو اثر با ابعاد ۲۱۰ سانتیمتر در ۱۶۰ سانتی متر به نمایش در می‌آید، این دو اثر حاصل تلاش ۴۰ نفر از مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های اصفهانی است که در سال گذشته و همزمان با روز سالمند شروع به بافت آن کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنها تکه‌های ۱۰ در ۱۰ سانتی متری را با قلاب‌بافی با کاموا به عنوان نشان همبستگی و تعامل مادربزرگ‌ها در زمان همه‌گیری کرونا که باعث تنهایی و خانه نشینی آنها شده بود بافته‌اند.

آزاده کوفگر افزود: پس از جمع‌آوری این چهل تکه یک قطعه ۲۱۰ سانتی متری در ۱۶۰ سانتی متری با هدف پویا نگه داشتن سالمندان ایجاد شد و اکنون به مناسبت یلدا واحد تجسمی حوزه هنری استان اصفهان این اثر را رونمایی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در ساعت ۱۶ روز چهارشنبه یکم دی ۱۴۰۰ در ایوان عمارت تاریخی سعدی واقع در خیابان استانداری، گذر سعدی، (ساختمان مرکزی حوزه هنری استان اصفهان) رونمایی می‌شود.

کد خبر 5381152

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری خانه سالمندان نمایشگاه هنری ویروس کرونا بوشهر بارش باران شب یلدا آمار کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا آتش سوزی ایلام حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه موزه عبرت ایران همزمان با سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات در شیروان افتتاح شد.

نمایشگاه موزه عبرت برای تبیین جنایات ساواک و آشنایی شهروندان با اقدامات غیر انسانی رژیم طاغوت در شیروان برپا می شود. 
 
این نمایشگاه در محل مصلای شیروان از جمعه آماده بازدید شهروندان است.

کد خبر 6095550

دیگر خبرها

  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی