Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت های ویژه ای در عرصه های پژوهشی، تحقیقاتی و آزمایشگاه هاست که متاسفانه آن طور که شایسته است، معرفی نشده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تقی زاده با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت های ویژه ای در عرصه های پژوهشی، تحقیقاتی و آزمایشگاه هاست که متاسفانه آن طور که شایسته است، معرفی نشده، گفت: دانشگاه پیام نور آمادگی دارد امکان استفاده از این ظرفیت های تحقیقاتی و پژوهشی را برای محققان و پژوهشگران را فراهم آورده و با مشارکت در طرح های پژوهشی مشترک، نقشی موثر در ارتقای سطح علمی و پژوهشی کشور بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه پیام نور در آیین نکوداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران، فناوران و کارآفرینان برتر این دانشگاه که امروز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، افزود: گسترش تعامل با بخش خصوصی برای جذب سرمایه گذاران و تجاری سازی محصولات علمی اساتید و دانشجویان این دانشگاه که به دلیل عدم حمایت مالی، به مرحله تولید انبوه نرسیده است، می تواند گامی سازنده برای تبدیل علم به ثروت و حمایت از ایده های نوآورانه نسل جوان کشور باشد.


وی بر لزوم گسترش همکاری های تحقیقاتی و پژوهشی مشترک با دیگر دانشگاه ها و ارگان ها تاکید کرد و گفت: انجام فعالیت های پژوهشی مشترک علاوه بر اینکه به دانشگاه در کسب درآمدهای اختصاصی و بهبود وضعیت علمی اساتید و دانشجویان کمک می کند، نقشی بسیار موثر نیز در ارتقای جایگاه پژوهشی دانشگاه ونهایتا کشور در سطح ملی و بین المللی خواهد شد.


دکتر تقی زاده حرکت به سوی دانشگاه تحول آفرین را بسیار ضروری خواند و گفت: پژوهش بهترین راه برای دستیابی به اهداف و ایفای نقش در راستای ماموریت ها و وظایف محوله به دانشگاه است.
وی در پایان ضمن تقدیر از تمامی پژوهشگران و فعالان این عرصه، گفت: دانشگاه پیام نور همان طور که در زمینه آموزش از دور بسیار موفق عمل کرده است، می تواند بسترساز پژوهش از دور در عرصه های دانشگاهی باشد و امکانات تحقیقاتی را برای اساتید، کارکنان، انجمن های علمی دانشجویی و دیگر علاقه مندان به فعالیت های پژوهشی فراهم سازد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور رئیس دانشگاه پیام نور پژوهش دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم افتتاح مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی شهید مدافع حرم علیرضا قبادی دانشگاه آزاد اسلامی البرز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در واحد کرج برگزار شد.

دکتر طهرانچی ضمن بازدید از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی با جمعی از اعضای هیأت علمی، دانشجویان و فناوران به گفت‌وگو پرداخت.

این مجتمع با مساحت ۳۹۰۰ متر مربع دربرگیرنده مجموعه آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، مرجع و همکار دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و مشتمل بر ۵۱ فضای آزمایشگاهی تحقیقاتی است که در ۷ گروه مختلف ساماندهی شده‌اند.

برق، الکترونیک، هوش مصنوعی، فناوری‌های نوین، شیمی، کشاورزی، کشت بافت، محیط زیست، غذا و دارو، مجموعه کارگاه‌های طراحی و دوخت و تحقیقاتی پزشکی از جمله مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت این مجموعه آزمایشگاهی است.

گفتنی است ۲۰ عضو هیأت علمی، منتورینگ مجتمع شهید قبادی را در کنار ۳۲ کارشناس آزمایشگاه‌ بر عهده دارند و تمامی فعالیت‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی استان البرز در قالب ۱۱ آزمایشگاه همکار سازمان‌ها در این مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی فعالیت انجام می‌شود.
همچنین دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه برنامه‌های خود از مهدکودک سمای واحد کرج بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229098 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • قایباف:باید به آموزش و پرورش توجه ویژه شود
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری