Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف شرکت ورزشی فرهنگی پرسپولیس به طرفیت باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو نسبت به رای شماره ۱۸۹۰ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن محکومیت باشگاه فرهنگی ورزشی تجدید نظر خواه به پرداخت مبلغ ۴۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال وجه مطالبات قرارداد مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ و مبلغ ۳۳/۷۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال وجه التزام قراردادی منجر به انتقال سر مربی وقت تیم تجدیدنظر خواه به باشگاه تجدیدنظر خوانده با توجه به صراحت مندرجات قرارداد و حاکمیت اصل آزادی اراده و اصل لزوم توافقات خصوصی و اصل استصحاب (ابقای ماکان) و غیر موجه بودن استدلال نمایندگان تجدید نظر خواه در توصیف شرط وجه التزام قراردادی به ربا و معاملات فاسد به ویژه بر اساس ماده ۲۳۰ قانون مدنی و رای وحدت رویه‌ی شماره ۸۰۵ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ هیت عمومی دیوان عالی کشور و با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۷ آیین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید می‌گردد.


لازم به ذکر است پیش از این، این رای در تاریخ ۲۳ آذر ماه سال ۱۴۰۰ به طرفین ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید

منتظر رای کمیته انضباطی در پرونده مهاجم گابنی گل گهر هستیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته انضباطی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • بازداشت ۳ نفر در پرونده فوت یک پزشک در شیراز
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه