Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:09:24 GMT

رئال و بارسا نه؛ چلسی شانس اول جذب ستاره هلندی

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۳۸۵۹

رئال و بارسا نه؛ چلسی شانس اول جذب ستاره هلندی

سان مدعی شد چلسی از بیشترین شانس برای جذب ماتیاس دی لیخت برخوردار است.

به گزارش "ورزش سه"، دی‌لیخت در سال 2019 با قراردادی 85 میلیون یورویی از آژاکس به یوونتوس پیوست. قرارداد او با بیانکونری در ژوئن 2024 به پایان می رسد، اما از تابستان آینده، بند 150 میلیون یورویی در قراردادش فعال خواهد شد؛ بدین معنا که هر باشگاهی می‌تواند با پرداخت این مبلغ به یوونتوس ماتیاس دی لیخت را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


تصور اینکه باشگاهی چنین هزینه ای را بپردازد دشوار است، به خصوص با توجه به اینکه اکثر باشگاه های اروپایی به دلیل همه گیری کرونا، مشکلات مالی دارند. با این حال گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که یوونتوس ممکن است مجبور شود ستاره خود را بفروشد تا در صورت عدم موفقیت در لیگ قهرمانان این فصل، شرایط خود را متعادل کند. 

 

 

 


مینو رایولا، مدیر برنامه ستاره هلندی، هم طی روزهای اخیر تایید کرد که دی‌لیخت به دنبال یک چالش جدید است. این ایجنت پر سر و صدا همچنین از رئال مادرید، بارسلونا و پاری سن ژرمن به عنوان شانس های اصلی جذب این بازیکن نام برد. با این حال اکنون سان گزارش متفاوتی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که چلسی در کورس رقابت برای جذب دی‌لیخت پیشتاز است. باشگاه لندنی به دنبال تقویت خط دفاعی خود است و قصد دارد دی لیخت را جانشین آنتونیو رودیگر کند که احتمالا در تابستان به شکل رایگان استمفوردبریج را ترک خواهد کرد.

چلسی ماتیاس دی لیخت یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی ماتیاس دی لیخت یوونتوس دی لیخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است

به گزارش "ورزش سه"، بلوگرانا پس از ناتوانی در دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، فصل ۲۴-۲۰۲۳ را با شکست به پایان می‌رساند.

با توجه به این ناکامی، انتظار می‌رود آنها در تابستان تغییراتی در تیم اعمال کنند. یکی از مشکلات بارسا در این فصل خط حمله بود و به گفته رسانه‌های نزدیک به باشگاه، آنها قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پست‌های هجومی را تقویت کنند.

قرارداد روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی، سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و بارسا قصد دارد در ماه‌های آینده در مورد اینکه او را بفروشند و یا قراردادش را یک سال دیگر تمدید کنند تصمیم بگیرد. لوا در حال حاضر از حضورش در بارسلونا راضی است و به جدایی فکر نمی‌کند.

در مصاحبه جدیدی پیش از دیدار با والنسیا، از او مورد دیدگاهش در مورد بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان سوال شد.

او گفت: «گفتن این موضوع دشوار است، زیرا ما هنوز یورو و بازی‌های تعیین‌کننده لیگ قهرمانان اروپا را داریم. اما در حال حاضر امباپه و بلینگام بهترین بازیکنان جهان هستند.»

دیگر خبرها

  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم