Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@04:44:02 GMT

معرفی شرکت فنی مهندسی آبسان زلال

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۳۹۵۷

معرفی شرکت فنی مهندسی آبسان زلال

سال‌ها است که در کشور ایران مردم و صنایع مختلف با مشکلات کم آبی دست و پنجه نرم می‌کنند و همواره مشکل قطعی آب به افراد گوشزد می‌شود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام آبسان زلال، مسئله اینجا است که تنها صرفه جویی و کاهش مصرف آب در بخش‌های شهری و مسکونی جوابگوی این حجم از محدودیت مصرف آب نیست. ریشه کم آبی در کشور عمیق‌تر از این حد و مرز است و قطعاً باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون به این مسئله فکر کرده‌اید که صنعت نفت و گاز به عنوان اصلی‌ترین سرمایه‌های کشور و برترین انرژی، در گیرودار مشکلات کم آبی دچار معضل شوند؟ نفت و گاز کشور به عنوان صنایع مادر با صادرات و چرخش در محور مصرف داخلی، این کشور را استوار نگه داشته‌اند اما تنها کارفرمایان در صنایع پتروشیمی و پالایشگاه‌های مختلف از این معضلات و مشکلات جدی کمبود آب آگاه هستند.

ادعای ضرب المثل «هر کجا آب هست آبادانی هم هست» در شرکت‌ها و پالایشگاه‌های نفت و گاز ثابت می‌شود. این روزها آب مهم‌تر از نوع ماده خام برای صنایع مختلف ارزش دارد. در واقع چرخ صنایع بر پایه مصرف آب می‌چرخد. کمبود آب ابتدا سبب کاهش انرژی برق شده و در تولید برق اثر می‌گذارد. سپس از این طریق صنایع مختلف را تحت تأثیر قرار می‌دهد. قبل از این که قطعی برق به بخش‌های مسکونی شهری برسد، صنایع مختلف را تحت تأثیر قرار می‌دهد و در عملکرد صنعت اختلال ایجاد می‌کند. از آنجا که یک کشور کاملاً به صنعت وابسته است، هر گونه اختلال در این حوزه به ضرر جامعه تمام می‌شود. نکته اینجا است که نقش شرکت آبسان زلال در این مشکلات چیست. همان طور که گفتیم برای رفع این معضل یعنی مشکل کم آبی در صنایع مختلف از جمله صنعت نفت و گاز باید تدابیری اندیشیده شود.

راهکار جبران کمبود آب صنایع از دیدگاه آبسان زلال

آبسان زلال با تکیه بر تجربه، دانش فنی و بهره‌گیری از تکنولوژی و همچنین استفاده از نیروهای متخصص ثابت کرده است که می‌توان با استفاده از روش‌های بازیافت آب، شرکت‌های صنعتی مختلف را از بحران کم آبی نجات داده و با کاهش هزینه‌های جاری بازدهی این شرکت‌ها را افزایش داد.‌ مهم‌ترین هدف شرکت آبسان زلال افزایش بازدهی صنایع، بهبود سلامت جامعه و در نهایت حفظ منابع محدود آب کشور می‌باشد. در این راستا این شرکت توانسته است که در زمینه مشاوره، طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی تأسیسات مختلف جهت تصفیه آب، خدمات بی‌نظیری ارائه دهد. در واقع هدف و مأموریت این شرکت این است که با راه اندازی سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب، آب مورد نیاز صنایع را تأمین کند.

بر این اساس و به دنبال تحقق این هدف بازدهی و بهره‌وری کارخانجات مختلف افزایش می‌یابد، خطرات زیست محیطی کاهش یافته و رسوب‌دهی و خرابی دستگاه‌ها مخصوصاً در تجهیزات حرارتی و صنعت نفت و گاز به حداقل ممکن می‌رسد. در نتیجه عمر مفید دستگاه‌ها بیشتر می‌شود. در نهایت نیز تمام این عملکردها سبب حفظ و تأمین سلامت جامعه می‌شود و این هدف بسیار بزرگ و ایده آلی است که شرکت آبسان زلال با اتمام و تحویل پروژه‌های بسیار تا حدودی به آن جامه عمل پوشانده است.

نقش شرکت آبسان زلال در پتروشیمی نفت و گاز چیست؟

پیش‌تر در مورد تأثیر آب در صنعت گفتیم اما در مورد صنعت نفت و گاز نکته‌ای وجود دارد و آن هم این است که در صنعت پتروشیمی برق مورد نیاز از طریق واحدهای یوتیلیتی دریافت و تأمین می‌شود. ایران در عرصه انرژی یک ابرقدرت واقعی است و صنعت پتروشیمی در حفظ این قدرت نقش اساسی دارد. حال ماموریت شرکت فنی مهندسی آبسان زلال در بخش یوتیلیتی پروژه‌های نفت و یا گاز و پتروشیمی، ارائه خدمات مهندسی مختلف، خرید، نصب، تست و راه اندازی تجهیزات آب و بخار می‌باشد. در  حقیقت این شرکت در زمینه طراحی و اجرای پروژه‌های مورد نیاز برای پتروشیمی و پالایشگاه‌ها حضور فعالی دارد.

این فعالیت‌ها شامل مواردی از قبیل تصفیه پساب‌های صنعتی و بهداشتی و باز چرخانی آن‌ها به آب صنعتی، تصفیه آب رودخانه‌ها و چاه‌های شور با استفاده از روش‌های غشایی، تصفیه آب و شیرین سازی آب دریا، تصفیه و بازیابی فاضلاب‌های صنعتی مانند پساب‌هایی که حاوی فلزات سنگین و مواد شیمیایی هستند، تصفیه پساب‌هایی که حاصل بخش‌های تولیدی هر صنعت هستند و موارد بسیار دیگر می‌شوند.

پروژه‌های متنوع شرکت آبسان زلال

این شرکت دارای رتبه یک تأسیسات و تجهیزات و رتبه دو نفت و گاز می‌باشد. این سابقه درخشان نشان از فعالیت آبسان زلال در حوزه‌های مختلف نفت، گاز، انرژی، آب و پساب می‌باشد. این شرکت با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا توانسته است تأسیسات و تجهیزات بسیاری از صنایع و پالایشگاه‌ها را طراحی، نصب و راه اندازی کند. در کارنامه درخشان این شرکت مهندسی پروژه‌های موفق بسیاری را مشاهده می‌کنید که همگی با کمک نیروی‌های متخصص داخلی، اجرا و ثبت شده‌اند. پروژه‌های موفق متعددی که امکان بررسی آن ها در سایت این شرکت هست.

علاوه بر آن شرکت آبسان زلال پروژه‌های اجرا شده موفق و در دست اجرای  بسیاری دارد که روند اجرا و میزان رشد هر کدام از پروژه‌ها در سایت این شرکت قابل مشاهده است.

راه برقراری ارتباط با آبسان زلال

جهت دریافت مشاوره و خدمات طراحی، ساخت و نصب تأسیسات تصفیه آب و فاضلاب  از طریق لینک زیر با این شرکت معتبر و برند معروف ارتباط برقرار کنید.

https://www.absunwater.com/fa

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت آبسان زلال پالایشگاه ها صنعت نفت و گاز صنایع مختلف راه اندازی تصفیه آب پروژه ها کم آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم

معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت ضمن تاکید بر رشد تولید این نوع ماشین آلات در دولت سیزدهم، از ساخت بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه ماشین راهداری و معدنی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛«سید محمد موسوی» معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت درباره میزان واردات ماشین آلات صنعتی اظهار کرد: هر ساله به طور میانگین حدود ۵ میلیارد دلار تجهیزات صنعتی برای حوزه‌های مختلف وارد کشور می‌شود. در حال حاضر بخش از این واردات برای نوسازی ماشین آلات قدیمی است.


معاون وزیر صمت افزود: ما در حال حاضر در مورد تجهیزات بخش‌هایی همچون صنایع غذایی و دارویی نه تنها وارداتی نداریم بلکه نزدیک به ۲ میلیارد دلار هم صادرات داریم. مضاف بر این موضوع، در طول سال‌های اخیر تولید ماشین آلات راه‌سازی و معدنی رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده به طوری که تعداد تولید آن‌ها در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ و در سال ۱۴۰۲ هم ۴ هزار ۵۰۰ دستگاه بوده است.


وی تصریح کرد: شرایط خوب تولید نیازمند واردات بخشی از قطعات مورد نیاز ماشین آلات صنعتی است. میانگین عمق ساخت داخل ماشین آلات راهداری و معدنی در اقصا نقاط جهان بین ۴۰ تا ۶۰ درصد است. در حال حاضر ساخت ماشین آلات صنعتی این حوزه در ایران هم از این روند تبعیت می‌کند.


موسوی درباره صادرات ماشین آلات صنعتی گفت: برنامه نخست ما معطوف به خروج شرکت‌های تولیدکننده این حوزه از وضعیت رکود است. در طول ۱۰ سال گذشته با شرکت هپکویی مواجه بودیم که میزان تولید آن ۴۰ تا ۵۰ دستگاه ماشین صنعتی بود، این اعداد در حالی رقم می‌خورد که در پروانه بهره‌برداری این شرکت میزان تولید سالانه آن ۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه بوده است. با توجه به رویکرد مذکور، تولید این شرکت در سال نخست به ۳۰۰ دستگاه و در سال دوم هم به بیش از ۷۰۰ دستگاه رسیدیم.


مشروح گفته‌های موسوی را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: ماشین آلات صنعتی ، ماشین آلات معدنی ، وزارت صمت ، صنایع غذایی ، سید محمد موسوی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000TA4

دیگر خبرها

  • ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند
  • دست‌یابی به دانش فنی ساخت پلیمرهای نسوز در پژوهشگاه مواد و انرژی
  • یخساز صنعتی و یخساز قالبی: افزایش بهره وری در صنایع مختلف
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است
  • بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • ریشه پیوند دانشگاه با جامعه در عملیاتی کردن دستاوردهای علمی است
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم