Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالیکه در روز‌های اخیر روند سرایت و تلفات کرونا در آلمان در سیری کاهشی قرار گرفته بود، اما دوباره آمار جان باختگان کرونا در شبانه روز گذشته افزایش یافته و در این مدت ۴۶۲ نفر ثبت شده است.

بنا بر گزارش موسسه ویروس شناسی روبرت کخ در شبانه روز گذشته حدود ۲۳ هزار و ۵۰۰ مورد جدید ابتلا به کرونا نیز در این کشور ثبت و شاخص آلودگی ۳۰۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ مورد از هر ۱۰۰ هزار نفر اعلام شد.

مقامات دولت مرکزی و دولت‌های ایالتی آلمان قرار است در نشست امروز درباره محدودیت‌های بیشتر در ایام پایان سال تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا کرونا در آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز دوشنبه در نشست با فرماندهان فراجای استان لرستان، اظهار داشت: استان لرستان، استانی امن و فعال با مشارکت مردم است.

وی با اشاره به اینکه تعامل مردم و پلیس، عامل موفقیت پلیس است، افزود: تحقق اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود و در این راستا بر اساس گزارش‌های اعلام شده در لرستان فرایند خوبی وجود دارد.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و صحنه‌هایی که از خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا منتشر شده است، افزود: رفتار پلیس آمریکا نسبت به دانشجویان، استادان و فیلسوفانشان بدترین رفتار انسانی است و این در حالی است که جامعه امنیتی ما با حضور مردم ایجاد امنیت می‌کنند.

کد خبر 6091973

دیگر خبرها

  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق