Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کرج، فردیس واشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حجم بالای مهاجرت ها به این استان در سالهای اخیر گفت: متاسفانه در توسعه زیرساخت های این استان به دلایل مختلف کوتاهی های زیادی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، علیرضا عباسی عصر امروز سه شنبه در نشست مشترک با هیئت های ورزشی استان البرز اظهار کرد: افزایش جمعیت در البرز به گونه ای است که در فاصله 4 ساله عمر یک دولت به اندازه تمام جمعیت یک استان شاهد رشد سکنه هستیم واین در حالی است روند توسعه زیرساخت ها با این آهنگ پیش نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ارائه آماری گفت: بر اساس برآوردها سالانه 100 هزار نفر به جمعیت البرز افزوده می شود و این نرخ بالای جمعیت در حالی رقم می خورد که بخش اعظمی از آن مربوط به مهاجرت ها به این استان است.

نماینده مردم کرج،فردیس واشتهارد در خانه ملت حوزه ورزش را مورد اشاره قرار داد و گفت: در بحث مدال آوری و تعداد ورزشکاران و ملی پوشان ونخبگان ورزشی فراتر از خیلی از استان ها هستیم اما در این بخش نیز به مانند بسیاری ازحوزه ها زیرساخت ها به درستی رشد نکرده است وعقب ماندگی های زیادی وجود دارد.

عباسی با تاکید براینکه البرز باید ویژه دیده شود گفت: در اختصاص بودجه جز آخرین استان ها هستیم و متاسفانه در بسیاری از حوزه ها کوتاهی شده تا امروز در موضوع زیرساخت های مختلف از جمله ورزش با کمبود روبرو باشیم.

گفتنی است در این نشست برخی پیشکسوتان، روسا، نواب رئیس ودبیران هیئت های ورزشی استان البرز به بیان مشکلات  و نارسایی های ورزش استان در بخش های مختلف پرداختند.

مشکلات ایاب وذهاب ورزشکاران جانباز ومعلول، فرایند واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی وعدم بهره مندی هیئت های ورزشی از ظرفیت اماکن دولتی، عدم تمایل صاحبان صنعت برای حمایت از ورزش، مشکلات باشگاه های سوارکاری در جهت تامین علوفه دولتی،عدم ساختار اداری مناسب در شهرهای اقماری کرج، گرانی خدمات ورزشی، عدم بهره وری مناسب از امکانات ورزشی ادارات ونهادهای مختلف و تبعات منفی واگذاری برخی اماکن ورزشی به فرایند واکسیناسیون از جمله مهمترین مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان البرز افزایش جمعیت دولت رشد مهاجرت خانه ملت بودجه بخش خصوصی صنعت مشکلات گرانی بهره وری واکسیناسیون البرز کرج سرانه ورزشی علیرضا عباسی هیئت های ورزشی البرز زیرساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، در یک برنامه تلویزیونی با اجرای پیمان یوسفی حاضر شد و در این گفتگو، مجری برنامه اشاره‌ای به نماز مستحبی علیرضا دبیر در جلسه با وزیر پیشین ورزش داشت اما این کنایه یوسفی باعث ناراحتی رئیس فدراسیون کشتی شد تا برنامه به جنجال کشیده شود.

پس از این صحبت‌ها علیرضا دبیر قصد ترک برنامه را داشت اما در نهایت به گفتگو ادامه داد و برنامه تلویزیونی را به پایان رساند. با این حال شب گذشته و در مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران که در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، بار دیگر صحبت‌هایی در این باره مطرح شد.

در این مراسم نفراتی که برای دریافت جایزه دعوت شدند، از سمت راست بالا می‌رفتند و با مجری برنامه، پیمان یوسفی، خوش و بش هم می‌کردند، اما زمانی که نوبت به علیرضا دبیر رسید، او از سمت دیگری و بدون خوش و بش با پیمان یوسفی وارد سِن شد و تا انتهای حضورش در استیج نیز توجهی به پیمان یوسفی نکرد.

دبیر پس از پایان مراسم در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره دلخوری‌اش از پیمان یوسفی گفت: من کینه‌ای نیستم. ولش کنید، بگذریم.

او در خصوص اینکه از مسیری رفت که با پیمان یوسفی برخورد نداشته باشد، گفت: مسیر نزدیک بود. من مسیر را اشتباه رفتم؟ حواسم نبود.

رئیس فدراسیون کشتی در واکنش به اینکه اتفاقات آن برنامه بار روانی روی کشتی‌گیران را بالا برد، گفت: اطرافیان من می‌دانند. من سعی می‌‌کنم صداقت در کلامم جاری باشد. من واقعا به آن برنامه نمی‌رفتم، چون خوشم نمی‌آید. زخم زبان چیز قشنگی نیست. یک زمانی ما شوخی می‌کنیم و خیلی هم خوب است. توقع هم نداشتم.

او تاکید کرد: یک زمانی هست شما کشتی می‌گیری و می‌بینی حریفت خوب است و گارد می‌گیری تا پایت را نگیرند. یک زمانی هم شما می‌روی مناظره می‌کنی و آماده‌ای چیزی بگویند اما وقتی قول می‌دهند که شئون اخلاق و رفتار را رعایت کنند و یک‌دفعه یک چیز دیگر درمی‌آید، به آدم برمی‌خورد. در هر صورت من ناراحت نیستم، چون کینه‌ای نیستم. برای ایشان هم آرزوی موفقیت دارم، چون ایشان هم زحمت می‌کشد. اما اعتقاد دارم آدم باید با کار و تلاشش بزرگ شود و خدا هم بخواهد.

این موضوع از پیمان یوسفی هم سوال شد و او در واکنش به اینکه آیا دلخوری بین او و دبیر برطرف شده است، گفت: من دلخوری‌ای با آقای دبیر ندارم. ایشان را هم نمی‌دانم و فکر نمی‌کنم دلخور باشند.

یوسفی در واکنش به اینکه دبیر هم گفته کینه‌ای نیست، عنوان کرد: بسیار هم عالی. همه چیز خوب است. مهم این است که ورزش ما موفق باشد.

دیگر خبرها

  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • «رزاق» بودن خداوند را در فرزندآوری فراموش نکنیم
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است