Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در ادامه مسابقات بین المللی قرقیزستان ۵ بانوی ایرانی فینالیست اوزان مختلف شدند که در بین آن‌ها هانیه عاشوری آلیش کار کرمانشاهی نیز حضور دارد.

جام بین‌المللی ارکینبایف به میزبانی قرقیزستان در حال برگزاری است که تیم ملی کشتی آلیش بانوان کشورمان در این مسابقات حضوری پر قدرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپیده بابایی، فاطمه فتاحی، محدثه حسینی، ریحانه گیلانی و هانیه عاشوری راهی فینال اوزان مختلف شدند.

گفتنی است: این مسابقات جز رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در رشته آلیش می‌باشد.

خانه بسکتبال کرمانشاه صدر نشین شد

دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال با صدر نشینی تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در گروه اول و قعر نشینی مقاومت در گروه سوم تیم‌های گروه شمال به پایان رسید.

در این دور از رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال کشور که با حضور ۵۱ تیم در دو گروه شمال و جنوب برگزار شد، در گروه شمال ۳۳ تیم در قالب هفت گروه حضور داشتند که تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در گروه اول با تیم‌های خانه بسکتبال خرم آباد، خانه بسکتبال سنندج، مهام تهران و خانه بسکتبال اسدآباد و تیم مقاومت کرمانشاه نیز در گروه سوم با تیم‌های پیکان تهران، مقاومت پاس ناجا و خانه بسکتبال زنجان همگروه بود.

در گروه اول گروه شمال که به میزبانی خانه بسکتبال اسدآباد برگزار شد، تیم خانه بسکتبال کرمانشاه پس از آنکه بازی‌های خود برابر تیم‌های خانه بسکتبال خرم آباد با نتیجه ۸۶ بر ۶۹، خانه بسکتبال سنندج با نتیجه ۶۸ بر ۶۱، مهام تهران با نتیجه ۸۴ بر ۶۷ و خانه بسکتبال اسدآباد با نتیجه ۷۵ بر ۶۹ را با پیروزی پشت سر گذاشت، به عنوان تیم صدرنشین به مرحله برگشت رقابت‌ها رفت.

در گروه سوم گروه شمال نیز که به میزبانی مقاومت کرمانشاه برگزار شد، این تیم سه بازی خود را برابر حریفانش واگذار کرد و با شکست ۶۹ بر ۶۱ برابر خانه بسکتبال زنجان، ۸۰ بر ۷۵ برابر پاس ناجای کامیاران و ۸۰ بر ۵۳ برابر پیکان تهران، قعرنشین شد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات ورزشی آلیش بانوان بسکتبال خانه بسکتبال کرمانشاه گروه شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!

در حالی که چندی پیش حمله به داور و ورود برخی افراد به تشک با چاقو در حین برگزاری مسابقات نونهالان مازندران، رقابت‎‌ها را با تنش زیادی مواجه کرد، جنجال‌سازان آن مسابقه در رقابت‌های انتخابی نونهالان در تهران نیز دیده شده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور از روز گذشته (13 اردیبهشت) در سالن هفت تیر تهران در جریان است و امشب (جمعه) به پایان خواهد رسید و عکس‌ها حکایت از آن دارد که افراد جنجال‌ساز در مسابقات داخلی استان مازندران نیز در سالن حضور دارند.

چندی پیش رقابتی انتخابی در سطح نونهالان استان مازندران در ایزدشهر به انجام رسید که در حین مبارزه کشتی‌گیران نونهال دو شهرستان بهشهر و نوشهر، اعضای خانواده یکی از کشتی‌گیران در پی اعتراض به قضاوت داوری به تشک ورود کرده و سمت داور حمله‌ور شده و به شدت داور را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

فیلم این درگیری در فضای مجازی نیز منتشر شده و فردی در فیلم‌ها حضور داشت که با سلاح سرد (چاقو) به تشک حمله برده است.

صابر آتش‌پیکر داور درجه دو بین‌المللی کشتی کشورمان که از سوی این افراد مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته بود، همان وقت به تسنیم خبر داد که به دستگاه قضایی شکایت کرده است.

هیئت کشتی مازندران نیز تاکید داشت که با عوامل این اتفاق که کشتی نونهالان استانی را به جنجال کشیده‌اند، برخورد خواهد کرد.

با این وجود، در حین برگزاری مسابقات کشوری نونهالان، همان افراد درگیر و جنجال‌ساز در سالن رویت شده‌اند که مشخصا هنوز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برخوردی با آنها صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • (ویدئو) قیمت خانه در مناطق اعیان‌نشین کابل فقط ۹ میلیارد تومان
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال بانوان
  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور