Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی -در آستانه بازگشت استقلال به رقابت‌های لیگ برتر شاگردان فرهاد مجیدی جمعه این هفته باید در مشهد به مصاف تیم شهرخودرو بروند. محسن بیاتی نیا در گفت‌وگو با خبر ورزشی، پیرامون تقابل تیم‌های بالا و پایین جدولی با استقلال، همچنین اتفاقات مسابقه جام حذفی این تیم حرف زد. شرایط استقلال بعد از دیدار مقابل نود ارومیه را چطور می توان تحلیل کرد؟ درباره بازی قبلی باید گفت استقلال مقابل تیمی به میدان رفت که فوق‌العاده انگیزه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که به رغم جوان بودن و میانگین سنی پایینش فوتبال خوبی بازی کرد. استقلال هم از تجربه و میزبانی اش سود برد و در نهایت توانست هر طور شده به مرحله بعد صعود کند. چرا شرایط استقلال مقابل این تیم گره خورد؟ قانون کلی در فوتبال وجود دارد که می‌گوید اگر می‌خواهید برنده شوید باید گل بزنید و اگر می خواهید جام بگیرید نباید گل بخورید. استقلال در این دیدار فقط به قانون اول فکر می کرد و مراقب گل نخوردن نبود. به همین خاطر با گلی که از نود ارومیه دریافت کرد شیرازه تیمی و روحیه بازیکنانش بر هم ریخت. مسابقه این تیم با شهرخودرو که این تیم در قعر جدول قرار دارد را چطور پیش بینی میکنید؟ استقلال برای قهرمانی در لیگ باید همه حریفانش را به یک چشم ببیند. همان تیم ته جدولی می‌تواند امتیازاتی را از حریفش بگیرد که می‌تواند یکی از همان امتیازات، قهرمانی استقلال را تحت تاثیر قرار بدهد. بنابراین تمام تیم‌های پایین جدولی به اندازه تیم های صدرجدولی خطرناک هستند. از شهر خودرو چقدر شناخت دارید؟ برای داوود سید عباسی که هدایت این تیم را در دست گرفته آرزوی موفقیت می‌کنم. او جوان و با انگیزه است و صد در صد تغییراتی را نسبت به تیم آقای میثاقیان به وجود آورده. ممکن است دیدار شهرخودرو و استقلال یک روز عجیب و غریب برای فوتبال مشهد همچنین استقلال رقم بزند. نگاهی به نتایج تیم شهر خودرو مشخص میکند این تیم با اینکه پایین جدول است ولی اکثر مسابقاتش را با یک گل اختلاف شکست خورده. چرا چنین تیمی نتوانسته تا اینجا برد به دست بیاورد؟ استراتژی تیم شهر خودرو اول این بوده که امتیاز بگیرد، ولی نمی دانسته که این خطرناک است. شاید اگر در همان مسابقات برای گلزنی تلاش و بیشتر حمله می‌کرد حالا وضعیتش اینگونه نبود. حتم دارم تفکرات حاکم بر این تیم تغییر کرده و مقابل استقلال یک شهر خودروی دیگر را می بینیم. فارغ از بازی استقلال در جام حذفی، این تیم در آخرین دیدار لیگ برتری اش با یک دفاع منطقی مقابل سپاهان هجومی نویدکیا توانست سه امتیاز بگیرد. فکر می کنید استراتژی استقلال مقابل شهر خودرو، همان شیوه است؟ استقلال در دیدار با شهر خودرو قبل از هر چیز باید گل بزند و بعد به شیوه دفاعی اش روی بیاورد. استراتژی این تیم در دیدار مقابل سپاهان یک تفکر فوق العاده دقیق بود. اما مسابقه در لیگ برتر در هر بازی شرایط و تاکتیک خودش را می‌طلبد. فوتبال مانند شطرنج است و باید پشتش فکر باشد. شاید نحوه دفاع کردن استقلال مقابل سپاهان عالی بود ولی ممکن است این استراتژی مقابل شهر خودرو عملی نباشد. به نظرم استقلال قبل از هر چیز باید به فکر گلزنی به شهرخودرو باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال شهرخودرو سپاهان استقلال داود سیدعباسی سپاهان شهرخودرو محسن بیاتی نیا استقلال مقابل شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام سرمربی استقلال خاطره جالبی از تقابل با تراکتور دارد و با شکست این تیم در ورزشگاه فولاد آرنا توانست در رتبه سوم لیگ قرار بگیرد و مجوز حضور در آسیا را به دست آورد.

در آن مسابقه تراکتور تیم پرستاره‌ای در اختیار داشت و بازیکنانی مانند اشگان دژاگه، رضا اسدی، احسان حاج صفی، رشید مظاهری در ترکیب این تیم حضور داشتند و فولادی‌ها با حضور این ستاره‌های نامدار فوتبال ایران توانستند شکست بزرگی را به تراکتور تحمیل کنند و بالاتر از آنها در جدول لیگ برتر در رتبه سوم قرار بگیرند و به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

تک گل این مسابقه را عارف آقاسی مدافع حال حاضر تراکتور برای تیم جواد نکونام به ثمر رساند، تقابل نکو و آقاسی در شرایطی متفاوت و خاطره‌ای مشترک رقم خواهد خورد، آنها این بار رخ در رخ هم قرار خواهند گرفت، یکی برای پیروزی آبی‌پوشان تهران تلاش می‌کند و دیگری در لباس سرخ وظیفه دارد تا با شناختی که از سرمربی سابق خود دارد راه‌های گلزنی استقلالی‌ها را ببندد.

استقلال در حالی مقابل تراکتور قرار خواهد گرفت که این بار تیم جواد نکونام در جدول مسابقات در شرایط خوبی قرار دارد و برای رسیدن به عنوان قهرمانی به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارد و البته تراکتور بازهم مانند سال‌های نه چندان دور تیم پرستاره‌ای در اختیار دارد و در ورزشگاه خانگی به میدان خواهد رفت، این فرصت مجددی برای نکونام خواهد بود تا با کسب پیروزی مقابل تراکتور یک دستاورد شیرین دیگر در دوران ورزشی خود به دست آورد و دست پر از تبریز خارج شود.

جواد نکونام و استقلال از مسابقات جام حذفی کنار رفته بودند و با تمرینات و ریکاوری مناسبی که داشتند آماده دیدار حساس با تراکتور هستند و برای کسب امتیاز از این مسابقه لحظه شماری می‌کنند.

دیگر خبرها

  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان