Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@07:38:36 GMT

شهردار: میدان امام خمینی (ره) نور تعریض می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۴۴۲۳

شهردار: میدان امام خمینی (ره) نور تعریض می شود

شهردار نور از رونمایی میدان امام خمینی این شهر خبر داد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلسه همفکری و ایجاد تفاهم جهت تعریض میدان امام خمینی (ره) شهر نور با حضور شادمان فرماندار شهرستان نور، سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، توکلی شهردار و اعضای شورای شهر نور، رئیس آموزش و پرورش نور در شهرداری نور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار نور با اشاره به پیگیری باز شدن فضای روبروی مسجد امام حسین (ع) و جابجایی اماکن تجاری در زیباسازی شهر گفت: پیگیری مطالبات شهروندان در جهت توسعه و آبادانی شهر در اولویت کاری شهرداری و شورای شهر نور قرار دارد.

مهدی توکلی با بیان اینکه، یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری توجه به عمران و آبادانی شهر و به تعبیر دیگر پیگیری و اجرای پروژه‌های عمرانی است، اظهار کرد: ایجاد تفاهم جهت تعریض میدان امام خمینی (ره) نور از مطالباتی است که در صدد اجرای آن هستیم.

فرماندار نور نیز در این جلسه اظهار کرد: این جلسه جابجایی اماکن تجاری موجود به محوطه مدرسه شهید ناطق نوری در قبال تهیه زمین و ساخت مدرسه جدید برای آموزش و پرورش توسط شهرداری نور بررسی شده است.

علی شادمان با بیان اینکه با اجرای این پروژه شهرداری هم کاری نو و ارزشمند برای شهروندان انجام خواهد داد و تعریض جاده انجام می‌شود، گفت: پیگیر هستیم تا با تلاش و همت جمعی بتوانیم با طی کردن موارد قانونی این پروژه را برای شهر نور اجرا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران نیز اظهار کرد: این جلسه بابت مبحثی برای معاوضه زمینی است که شهرداری معرفی کرد و فرآیند قانونی آن باید طی و زمین معرفی شده به اداره آموزش و پرورش اعلام شود تا نیروهای نوسازی برای بازدید و کارشناسی نظرشان را بدهند و اگر شرایط لازم را داشته باشد مکاتبات بعدی برای وزارت آموزش و پرورش و گرفتن و اخذ مجوز صورت خواهد گرفت.

علیرضا سعدی پور افزود: نظر ما هم در این زمینه مثبت است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این اتفاق خوب برای شهر نور رقم بخورد.

کد خبر 543526

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مازندران ساری تعریض پل فردوسی محمودآباد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میدان امام خمینی آموزش و پرورش شهر نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با عادل مرتضایی شهردار میانه، شهرستان میانه را یکی از شهرستان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرده و افزود: شهرداری میانه همواره از پیشگامان و حامیان حوزه فرهنگ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌باشد.

بابایی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان میانه، برنامه ریزی برای احداث و راه اندازی کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه با همکاری و مساعدت شهردار و مسئولین شهرستان میانه را از اولویت‌های کتابخانه های عمومی استان عنوان کرد.

عادل مرتضایی شهردار میانه نیز در این در دیدار، فعالیت در حوزه فرهنگ علی الخصوص در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارزشمند عنوان کرده و از زحمات کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی تقدیر و تشکر کرد.

مرتضایی آمادگی همه جانبه شهرداری میانه با کتابخانه های عمومی شهرستان در زمینه‌های انجام فعالیت‌های فرهنگی و تأمین جوایز مسابقات فرهنگی را اعلام کرد.

کد خبر 6088620

دیگر خبرها

  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد