Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه سه‌شنبه روابط عمومی اداره‌کل زندانهای یزد، دکتر علی اسحاقی در جمع مسئولان زندان این استان افزود: صندوق جهانی ایدز ،سل ، هپاتیت و مالاریا درسازمان زندان‌ها با هدف یاری رساندن به مددجویان در سال ۱۳۸۴ آغاز فعالیت کرد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون صندوق جهانی دارای ۱۰۱ نفر نیرو در سطح ۳۱ استان کشور است که از این تعداد یک پزشک متخصص عفونی و یک نفر بیمار یاب سهم استان یزد می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حسین سبزواری مدیرکل زندانهای یزد، بارزه با بیماریهای پر خطر را یکی از مواردی برشمرد که جزو اولویت‌های اصلاحی است و توجه ویژه به آن باعث ایجاد آرامش روانی در بین پرسنل و زندانیان می شود.

مدیر اجرایی پروژه صندوق جهانی ایدز ،سل ، هپاتیت و مالاریا درسازمان زندان ها دردیدار با حسین سبزواری مدیرکل زندانهای یزد هدف از سفر به استان یزد را بررسی عملکرد نیروهای این صندوق در زندانها برشمرد.

یزد سه ندامتگاه دارد که تعداد مددجویان زندانی آن حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر است که ۶۷ نفر آنها هم اکنون به دلیل جرایم غیرعمد مالی در زندان بسر می برند.

یزد یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد سازمان زندان‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد سازمان زندان ها ویروس کرونا یزد سازمان زندان ها صندوق جهانی زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان

دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا با حضور روسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشورهای آسیایی و اتاق‌های بازرگانی ایران روز دوشنبه به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان آغاز به کار کرد.نمایشگاه منتخب توانمندی‌های صادراتی استان اصفهان و نشست نمایندگان اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا از برنامه‌های جنبی این رویداد بود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077137 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رنگ نقش مهمی در معماری ایفا می‌کند
  • افزایش حجم تجارت ایران و کوبا به بیش از ۲۴۳ میلیون دلار می‌رسد
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • شیرین سعیدی: از شنیده شدن خبر بازداشت خود شوکه شدم!