Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمد رئیس‌زاده ،رئیس نظام پزشکی کشور در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه در قم اظهار داشت: برخی از فعالیت‌ها و مداخله‌ها در امور پزشکی شایسته نیست و عده‌ای خود را منتسب به روحانیت می‌دانند، چنین فعالیت‌هایی را بدون مجوز انجام می‌دهند و یا در عطاری‌ها در زمینه درمان مداخله‌هایی دارند، معتقدم در این باره باید راهکاری اندیشید و تاکنون حوزه موضع خوبی در این فعالیت‌ها گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، شان و  جایگاه جامعه پزشکی است، با توجه به اعتماد مردم، حفظ این جایگاه ضروری است و نباید اجازه داد دچار خدشه شود.

رئیس نظام پزشکی کشور  با بیان اینکه قاطبه جامعه پزشکی با گذشت و ایثار مشغول به خدمت هستند ،گفت:و در هر ماه ۸۰ میلیون نفر خدمت را انجام می‌دهد تخلف‌ها درصد بسیار کمی دارد و گاهی بسیاری از خدمات توسط رسانه‌ها زیر سوال می‌رود و این باعث ازبین رفتن اعتماد مردم می‌شود.

رئیس زاده ادامه داد: نوع نگاه رهبر معظم انقلاب و کلام‌شان در مقایسه با دیگر مسئولان بسیار متفاوت و ارزشمند است، معظم له جامعه پزشکی را تکریم می‌کنند، اما برخی از مسئولان نظرشان متفاوت و برگرفته از قضاوت‌های سطحی است و هجمه‌هایی در مورد فرار مالیاتی، زیرمیزی گرفتن‌ها و برخی از تخلف‌ها مطرح می‌شود که در مقابل خدماتی که صورت می‌گیرد بسیار ناچیز است.

رئیس نظام پزشکی کشور گفت: روحانیت و حوزه نقش مهمی در شان جامعه پزشکی دارند، بسیاری از پزشکان جوان و فارغ التحصیل از مشکلات معیشتی رنج می‌برند، در حال حاضر از میان ۱۵۸ هزار پزشک، تعداد کثیری در مضیقه معیشتی هستند.

او در بخشی از سخنان خود بیان کرد: سبک زندگی مراجع معظم، نشان دهنده زندگی سالم براساس آموزه‌های دینی است و اهتمام حوزه به مقوله سلامت ارزشمند می‌باشد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظام پزشکی حوزه علمیه قم جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز، این تیم متشکل از پزشکان متخصص و عمومی، ماما و کارشناسان پرستاری ، بهیاری و بینایی سنجی اقدام به ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم منطقه محمد شهر نمود.

در این برنامه ضمن انجام غربالگری های فشار خون ، قند خون و بینایی سنجی مراجعان ، معاینه لازم نیز توسط پزشکان متخصص و عمومی و مامایی انجام گرفت.

همچنین در جریان این برنامه بیش از ۲۵۰ نفر از مردم منطقه محمد شهر مورد معاینه ، غربالگری و راهنمایی پزشکان و سایر کادر درمان قرار گرفتند ضمن آنکه به مراکز درمانی تامین اجتماعی ، دولتی و دانشگاهی استان ارجاع داده شدند.

این برنامه توسط کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز و با همکاری کانون های بسیج جامعه پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز ، نظام پزشکی شهرستان کرج و سپاه ناحیه محمد شهر در محل مسجد جامع محمد شهر اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران