Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:31:18 GMT

حریف استقلال،نامزد جوایز برترین‌های امارات

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۴۶۶۰

سرمربی، بازیکن و سنگربان بنی یاس حریف احتمالی استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، نامزد دریافت جوایز شدند.

به گزارش "ورزش سه"، هر چند که هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی دیدارهای مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022 را اعلام نکرده اما تجربه نشان داده که در سالهای گذشته اخبار رسانه های عربی از نحوه برخورد تیم های در این مرحله موثق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چند وقت پیش بود که چندین رسانه سعودی از نحوه برخورد تیم های در مرحله پلی آف اخباری را منتشر کردند که وب سایت فوتی رنکینگز نیز این اخبار را تأیید و اعلام کرد که استقلال به مصاف تیم بنی یاس امارات می رود. تیمی که وضعیت خوبی در ادنوک لیگ امارات ندارد و در رتبه یازدهم ایستاده اما در ماه گذشته عملکرد خوبی داشت.

 

 

 

 

در نظرسنجی که برای انتخاب برترین های لیگ امارات در وب سایت رسمی ادنوک لیگ برپا شده، سرمربی، بازیکن و سنگربان بنی یاس نامزد دریافت برترین های ماه نوامبر لیگ امارات شده اند.

 

این تیم توانست در ماه نوامبر دو پیروزی برابر الامارات و العروبه کسب کرده و به وضعیت خود در جدول رده بندی سر و سامان دهد. این پیروزی های مهم سبب شد تا نام دنیل ایسایلا سرمربی بنی یاس در لیست نامزدهای کسب عنوان برترین مربی ماه قرار بگیرد.

 

 

 

 

 

نیکولاس خیمنز مهاجم آرژانتینی بنی یاس که در این 2 بازی موفق شد 3 بار گلزنی کرده و یک پاس گل نیز بدهد، کاندیدای بهترین بازیکن ماه است ضمن اینکه فهد الظنحانی سنگربان بنی یاس نیز نامزد دریافت جایزه بهترین سنگربان ماه نوامبر لیگ امارات است.

 

 

 

به هر شکل باید در انتظار اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص برگزاری دیدارهای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ماند. مراسم قرعه کشی این رقابت ها 27 دی ماه برگزار می شود و طبق اعلام روزنامه الاقتصادیه، دیدارهای پلی آف در اسفندماه برگزار شده و مرحله گروهی نیز از فروردین آغاز می شود.

امارات استقلال تهران بنی یاس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات استقلال تهران بنی یاس لیگ امارات بنی یاس پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی

آفتاب‌‌نیوز :

تا به این جای کار که هنوز لیگ برتر امارات به پایان نرسیده مهدی قایدی شمار گل‌های خود را برای تیم اتحاد کلبا به ۹ گل رسانده است. او زمینه‌ساز ۵ گل هم برای هم‌تیمی‌هایش بوده و به نوعی تاثیر گذار‌ترین بازیکن تیم اتحاد کلبا در فصل جاری به‌شمار می‌رود. آخرین گل مهدی قایدی به تیم الوصل زده شد.

با اعلام سایت ترانسفر مارکت قیمت فروش مهدی قایدی از ۲ میلیون دلار به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کرده است.

با وجود نمایش درخشان مهدی قایدی در فصل جاری لیگ برتر امارات باشگاه امارات در مورد بازگرداندن این بازیکن اظهار نظری نکرده است. باشگاه استقلال علاقه‌مند است، برای فصل جدید بازی‌های مهدی قایدی را در اختیار بگیرد و در صورت مبادرت به انجام این کار باید قطعی این بازیکن را بخرد. به این خاطر که جذب قرضی بازیکن لژیونر ممنوع است که با این اتفاق کار استقلال برای جذب مهدی قایدی سخت‌تر شده.

دیگر خبرها

  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز ؛ اگر طرفداران تراکتور بودند ...
  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند