Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:28:23 GMT

تیر زمین خواران در رامسر به سنگ خورد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۴۶۶۸

تیر زمین خواران در رامسر به سنگ خورد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ سید جلیل نبوی فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در راستای مبارزه با زمین خواری و حفاظت از جنگل‌ها و اراضی منابع طبیعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس آگاهی با کار تخصصی و تحقیقات گسترده اطلاعاتی افردی که بصورت غیر قانونی ۸ هزار و ۲۷۱ متر از اراضی ملی و منابع طبیعی را به نفع خود تصرف کرده بودند را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نبوی با اشاره به اینکه این فرد سودجو و فرصت طلب، اقدام به دیوارکشی، فنس کشی و ساخت بنا در داخل اراضی ملی و طبیعی کردند، گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی و با همراهی یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان رامسر مانع ادامه تصرف اراضی ملی به دست فرصت طلبان شدند.

فرمانده انتظامی رامسر با بیان اینکه طی رسیدگی پرونده ۲ نفر از عوامل دخیل در انجام جرم شناسایی و به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زمین خواری منابع طبیعی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای حفاظت و صیانت از انفال، با اجرای حکم قضایی، اراضی ملی به مساحت تقریبی ۱۰۲۹۷ مترمربع واقع در مراتع ترکاچال روستای میرافضل شهرستان ساری رفع تصرف شد.

این عملیات با حضور سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی ساری حوزه استحفاظی سعیدآباد و مامور پاسگاه انتظامی تلمادره انجام و اعاده به وضع سابق گردید.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۱۵ هزارمترمربع اراضی جنگلی در توسکستان/ ۳ اعیانی غیرمجاز تخریب شد
  • آزادسازی ۲هزار متر از زمین های کشاورزی در رامسر
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر