Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر رنجبرپور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مس سونگون شور و نشاط ورزشی و اجتماعی را در ورزقان افزایش خواهد داد، گفت: خردسالان و نونهالان زیادی در بخش دختران و پسران در حال حاضر مشغول فراگیری این رشته المپیکی در شهرستان ورزقان هستند.

وی با اشاره به عملکرد موفق هیات تکواندو استان در چند سال اخیر گفت: پیشنهاد فعالیت مس سونگون در رشته تکواندو مطرح شد و هیات مدیره باشگاه پس از بررسی های کارشناسی موافقت کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات تکواندو آذربایجان شرقی یادآور شد: مسئولان این باشگاه عنوان کردند در صورت کسب موفقیت لازم، در سال های آینده در تمامی رده‌های سنی در بخش آقایان و بانوان تیم‌داری خواهند کرد و نفرات پرورش یافته بومی از رده های پایه به رده‌های بالاتر انتقال خواهند یافت.

وی با اعلام اینکه در حال رایزنی برای اخذ مجوز میزبانی مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا و میزبانی جام بین المللی فجر هستیم ، گفت: این اتفاق موجب شتاب گرفتن پیشرفت تکواندو آذربایجان شرقی می شود.

برچسب‌ها ورزقان مس سونگون فدراسیون تکواندو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزقان مس سونگون فدراسیون تکواندو ورزقان مس سونگون فدراسیون تکواندو مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور

اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد و نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در این فهرست وجود دارد .

مرتضی مزینانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت : فرایند انتخابِ اعضای باشگاه قاف در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد و در نهایت ۵۳ نفر به عنوان اعضای منتخب داستان به باشگاه رویش استعدادهای برتر نوجوان ادبی (قاف) کانون پرورش فکری راه پیدا کردند.

تربیت نسل نو شاعران و نویسندگان متعهد در حوزه کودک و نوجوان و برنامه‌ریزی ۳ ساله برای رشد و بالندگی آینده‌سازان با بهره‌گیری از شیوه‌های هدفمند و استفاده از ظرفیت‌های صاحبان قلم و اندیشه در ارتقای آگاهی‌های اعضا، از جمله اهداف این حرکت فرایندمحور ادبی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • کشف نقوش صخره‌ای جدید در ورزقان
  • ببینید | ظهور شتر مرغ نادر در عربستان پس از یک قرن